היישום אינו מחובר לאינטרנט

ADHD-הפרעת קשב היפראקטיבית

עבודה מס' 067029

מחיר: 84.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה קצרה של ההפרעה ההתפתחותית הנקראת ADHD.

1,653 מילים ,3 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

ADHD היא הפרעה התפתחותית הפוגעת בטווח הריכוז ,בשליטה על דחפים, בהשלטת כללים על ההתנהגות, וגורמת לחוסר מנוחה. תופעת ההיפראקטיביות מתפתחת בינקות המוקדמת. (פרנקלין, 1994, עמ' 170).
הילד היפראקטיבי הוא ילד בעל רמה שכלית תקינה המגלה תופעות של פעילות יתר קיצונית, בעיקר בתחום התנועתי וכן קשיים ניכרים בריכוז וקשב, לעיתים לליקויים בסיסיים אלו מתלווים קשיים נוספים בתחום הלשון ובתחום החשבון דבר שגורם להפרעות התנהגות במשחקים ובלימודים. (דרעין, ,1992, עמ' 10).

קטע מהעבודה:

ישנם מספר גורמים לתסמיני הADHD שנובעים מתחומי מדע שונים שתורמים להתחלת הבנת המנגנונים הסבוכים שמאחורי ה-ADHD, וכן מסייעים בפיתוח התערבויות יעילות שניתן להיעזר בהן כדי לאפשר לילדים ולמבוגרים עם ADHD להצליח.
עדויות רבות מצביעות על כך שADHD היא הפרעה תורשתית וכי במקרים רבים סביבתו וחינוכו של הילד אינם מהווים לכשעצמם הסבר לתסמיני ההפרעה, הוכחה לכך נראית במחקרי תאומים שבהם השוו בין זוגות של תאומים זהים והראו כי ב- 80-90 אחוזים מזוגות התאומים שבהם לילד אחד יש ADHD גם לתאום השני יש ADHD, בקרב תאומים לא זהים ב- 32 אחוזים מהזוגות יש ADHD לשני התאומים, אצל ילדים שאינם קרובי משפחה 3-5 אחוזים, הגנטיקה יכולה להיות אחד הגורמים לADHD.

תגים:

חינוך · מיוחד · הפרעת · קשב · וריכוז · היפראקטיביות · לקויות · למידה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ADHD-הפרעת קשב היפראקטיבית", סמינריון אודות "ADHD-הפרעת קשב היפראקטיבית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.