היישום אינו מחובר לאינטרנט

יחסי ציבור - האגודה למען החייל

עבודה מס' 066993

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית פעולה יחצנית לטיפול בשלוש בעיות של האגודה.

4,591 מילים ,13 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

האגודה למען החייל הינה גוף אזרחי הפועל בתחומי הרווחה למען חיילי צה"ל.
האגודה מעניקה לחיילים תרומה הן בפן הרגשי והן בפן הכלכלי תוך פעילויות שונות אשר היא מבצעת.

בעבודה זאת ניתחנו את האגודה עפ"י מודל RACE .
בתחילה, בשלב המחקר ניתחנו את האגודה עפ"י שני מודלים, SWOT ו PEST בהם תיארנו את היסטוריית האגודה והרחבנו על פעילותיה הרבות לרווחת חיילי צה"ל.
בעזרת מודלים אלו עלתה בעיית המחקר שחולקה ל 3:
* מחסור בתרומות.
* חוסר ידיעה מצד ה"לקוחות" חיילי צה"ל על העזרה שיש ביכולתם לקבל מהאגודה.
* מחסור במתנדבים.
נקבעה תוכנית פעולה, זוהו מספר בעלי עיניין והותאמו להם מדיות אשר באמצעותן ניתן לפנות אליהם.

נקבעה תוכנית תקשורת עפ"י המודל התקשורת שלמעשה הסביר מה האגודה רוצה להעביר לציבור בעזרת איזה מסר, מיהו קהל היעד וכיצד.

לאחר מכן בעזרת 5 שלבים שבתיאוריה של ליונברגר הצגנו כיצד יאמץ הציבור את הרעיון כי האגודה למען החייל היא ארגון חשוב, מהותי אשר פועל מתוך דאגה לרווחת החייל.

לסיום, בשלב הערכה נעזרנו בשני מודלים: תיאוריית קביעת סדר היום ודגם הלמידה החברתית בהם נבחן את תוצאות התוכנית.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
שלב המחקר
ניתוח SWOT
ניתוח PEST

שלב הפעולה והתקשורת
ניתוח עפ"י המודל של קוטלר
זיהוי בעלי עניין ומדיה מתאימה
תוכנית תקשורת
תוכנית יחסי ציבור
לוח גאנט

שלב הערכה
מודל תיאוריית קביעת סדר היום
דגם הלמידה החברתית

סיכום
ביבליוגרפיה
נספח - תיק ניהול משבר

קטע מהעבודה:

הפנייה לציבור תתבצע תוך פרסום בעיתונות. ע"י עריכת רשימת מדיה עדכנית אשר תכלול אנשי קשר בתחום העיתונות, עיתונאים שונים ועורכים. באמצעות אלו אל"ח תדאגו להביא לידיעת הציבור פעילות האגודה ומהותה.
היתרון במצב זה של פרסום הוא כי הוא ניתן בחינם, ולא נדרש להיות ממומן ע"י האגודה. בנוסף, החשיפה בעיתונות הינה אמינה יותר כאמצעי תקשורת .
נהוג לומר "אם יש קשרים לא צריך פרוטקציה" אך ביחסי ציבור "אם יש סיפור טוב לא צריך קשרים ולא פרוטקציה" , במקרה הנוכחי אין סיפור טוב יותר מהסיפור האנושי, הסיפור של החיילים ועל התרומות אשר מעניקה אל"ח בכדי להנעים את זמנם ולהקל עליהם ככל הניתן, בין אם מדובר על השכרת דירות לחיילים בודדים, ימי נופש לחיילים קרביים, תמיכה במשפחות חיילים במצוקה, ואימוץ הלוחמים.

תגים:

יחסי ציבור · SWOT · PEST · קוטלר · פורטר · גאנט · הלמידה החברתית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור - האגודה למען החייל", סמינריון אודות "יחסי ציבור - האגודה למען החייל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.