היישום אינו מחובר לאינטרנט

התפישה האסטרטגית של ניתוח עיסוקים בחברת טבע

עבודה מס' 066959

מחיר: 295.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם וכיצד נערך ניתוח עיסוקים בחברת טבע; לאילו מטרות ומה מאפיין אותו.

4,356 מילים ,13 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא לתאר את התפישה האסטרטגית של ניתוח עיסוקים על-פי החומר הנלמד וספרות רלוונטית, לבחון האם וכיצד נערך ניתוח עיסוקים בחברת טבע; לאילו מטרות ומה מאפיין אותו: האם ניתוח העיסוקים מנוהל באופן פורמאלי דרך מחלקת משאבי-אנוש, או באופן אחר; האם הוא מבוצע רק לצורך גיוס עובדים חדשים, או שקיים כחלק ממערך משאבי האנוש בארגון, בפועל; איזו חשיבות מייחסים לזה, ועוד.
בהמשך נציין מהי השפעתו של ניתוח העיסוקים, בפועל, על כלל תהליכי משא"ב בחברת טבע - נפרט לגבי כל תהליכי משא"ב (תכנון, גיוס, מיון, הדרכה ופיתוח, רווחה, תגמול עובדים ועוד).
כמו כן נתמקד בקשר התיאורטי בין ניתוח עיסוקים והדרכה ופיתוח עובדים בראייה אסטרטגית (על-פי החומר הנלמד והספרות הרלוונטית). ונבחן כיצד מתבטא קשר זה בארגון הנבחר, בפועל.
לנוכח ממצאינו נבחן ונעריך את פעילות משא"ב בארגון הנבחר בהיבטים שבחנו ונבהיר באיזו מידה היא משרתת את אסטרטגיה הארגונית.
על-פי הממצאים, נכלול סעיף המלצות לארגון בתחום הקשר שבין ניתוח עיסוקים והדרכה ופיתוח עובדים.

תוכן העניינים:
מבוא
התפישה האסטרטגית של ניתוח עיסוקים
1. כיצד נערך ניתוח עיסוקים בארגון הנבחר
2. השפעתו בפועל של תהליך תיאור התפקידים על תהליכי משא"ב Talent Management במו"פ טבע
3. הקשר התיאורטי בין ניתוח עיסוקים להדרכה ופיתוח עובדים
4. פעילות משא"ב במו"פ, וכיצד זו משרתת את אסטרטגית הארגון
5. המלצות לארגון בתחום הקשר שבין ניתוח עיסוקים והדרכה ופיתוח עובדים
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

מטרתו של תהליך ניתוח העיסוקים היא לתאר את תוכן העיסוקים ,כישורים, ידע ויכולות הנדרשים מהעובדים הממלאים תפקיד כלשהו. הגישה המסורתית לניתוח עיסוקים הניחה כי תפקיד הוא משהו מוגדר, וניתוח עיסוקים אמור להגדיר אותו ואת הכישורים הנדרשים בכדי למלא אותו בהצלחה. הגישות החדשות יותר גורסות כי תפקיד אינו מוגדר, אלא בעצם הוא אסופה של פעילויות ואחראויות משתנה, המתארת את מה שעושה העובד. גישות אלו טוענות כי הגישה המסורתית, שמניחה כי סביבה העבודה היא יציבה ולא משתנה, לא מתאימה למציאות הנוכחית בה נדרשת תגובה מהירה לשינויים, שמכתיבה שינויים באסופת הפעילויות ותחומי האחריות של העובד לעיתים תכופות. מחקר בתחום ניתוח העיסוקים היום נמצא בתווך בין שתי הגישות.

תגים:

ניתוח עיסוקים · גיוס · מיון · הדרכה · פיתוח · כח אדם · טבע · תיאור עיסוק · תפקיד · ניתוח עיסוק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התפישה האסטרטגית של ניתוח עיסוקים בחברת טבע ", סמינריון אודות "התפישה האסטרטגית של ניתוח עיסוקים בחברת טבע " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.