היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול משאבי אנוש - איגוד לשכת המחסר

עבודה מס' 067107

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח עיסוקים של הדרגים השונים בלשכה.

5,205 מילים ,2000

תקציר העבודה:

בעבודה זו נדון באיגוד לשכות המסחר - לשכת המסחר ת"א.
בלשכה מועסקים למעלה מ- 80 עובדים בתפקידים שונים. המנהל הכללי של האיגוד הינו מר איקה אברבנאל, אשר נכנס לתפקידו בספטמבר 98'.
מבנה האיגוד הנו מבנה היררכי פונקציונלי (ראה נספח) שנגזר מאופי פעילותו כנותן שירותים בתחומים ובענפים שונים; כל מחלקה מתמחה בענף כלכלי ובתחום שירות ספציפי, אך יחד עם זאת, קיימת אינטראקציה והעברת מידע בין המחלקות. כמו כן, משמשות ההיררכיות בארגון, לריכוז תחומים ולניהול המערכת, תוך שיתוף, יצירתיות ונתינת אוטונומיה לעובדים.
הסביבה המורכבת וריבוי המתחרים על מתן שירותים יעילים ואיכותיים לחברות במשק, וכן הענפים השונים הדורשים התמחות וספציפיקציה, מביאים את הלשכה להקמת מבנה, שבו על כל מחלקה להתמחות ולתת מענה לכל נושא, מורכב ככל שיהיה.
על מנת להגיע לרמת התמחות גבוהה, מעודדת הלשכה אינטראקציה בין העובדים (בתחומים השונים) ויציאה להשתלמויות, תוך יצירת מוטיבציה והבנה, שעל מנת לתת שירות טוב, על העובד המתמחה 'לחיות את השטח' ולחוש שהוא נמצא במגרש הפרטי שלו. בכך יקל עליו להעביר את ידיעותיו והתמחותו אל החברה, לה הוא נותן את שירותיו.

בשנה האחרונה, מאז כניסתו של איקה אברבנאל לתפקידו, הוחלט בלשכה על תוכנית רה-אורגניזציה, הכוללת שינוי במטרות הארגון, שינוי במבנה הארגוני של הלשכה, בתרבות הארגונית של הלשכה, התמקדות במשאב האנושי וכן שינוי במערכת התגמולים. הסיבה להחלטה זו טמונה בדרך הפעילות שהייתה נהוגה בעבר בלשכה, שגרמה להחלשת הלשכה, מהסיבה שמספר המצטרפים החדשים פחת ומספר החברים הנושרים עלה.
לאחרונה, הוחל בלשכה ביישום תוכנית הרה-ארגון, ואלמנטים מתוכה יבואו לידי ביטוי בעבודתנו זו.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תיאור העיסוקים, ניתוחם ודרכי גיוס עובדים לארגון
2.1 תיאור עיסוקים וניתוח עיסוקים
2.1.1 הדרג הניהולי הבכיר
2.1.2 דרג ניהול ביניים - צוות היגוי
2.1.3 דרג ניהול זוטר - המטה הבכיר
2.1.4 הדרג הזוטר
2.2 ניתוח תהליך הגיוס
3. הנעה ותגמולים
3.1 תיאור מערכת השכר והתגמולים
3.1.1 הדרג הניהולי הבכיר
3.1.2 דרג ניהול הביניים - צוות היגוי
3.1.3 הדרג הזוטר
3.2 ניתוח מדיניות מערכת השכר והתגמולים
4. הערכת ביצוע
4.1 תיאור הערכת הביצוע
4.2 ניתוח הערכת הביצוע
5. נספחים
5.1 מבנה הארגון (עד רמת דרג ניהול הבניים)
5.3 מדדים כמותיים להערכת ביצוע

קטע מהעבודה:

ניתוח עיסוקים מהווה בסיס לכל מושא משאבי אנוש. ניתוח עיסוק הינו תהליך שבאמצעותו נקבעות: מהות העיסוק (תוכנו) ומטלות העיסוק ומאפייני האנשים הנדרשים במונחי כישורים וניסיון לביצוע העיסוק הרלוונטי.
בלשכה ישנן הגדרות לכל תפקיד, הכוללות את תיאור התפקיד והכישורים הנדרשים בו. תיאור העיסוקים וניתוחם, משמש את הלשכה בהחלטות של גיוס ומיון, תגמולים, הדרכות עובדים, בהחלטה אילו כלים יש לתת לעובדים כדי שיוכלו לבצע את התפקיד בצורה הטובה והאיכותית ביותר ובאילו כלים יש להעריך את פעילות העובדים.

תגים:

איגוד לשכת הסחר · דרגי ניהול · גיוס עובדים · הנעה ותגמולים · הערכת ביצועים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול משאבי אנוש - איגוד לשכת המחסר", סמינריון אודות "ניהול משאבי אנוש - איגוד לשכת המחסר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.