היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת מדוק - ניתוח מאפייני וכישורי המנהלים

עבודה מס' 066838

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מנהלי חברת Medoc Ltd מההיבט היזמי והניהולי.

2,932 מילים ,12 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

עבודה זו בחנה את מנהלי חברת Medoc Ltd (חברה לפיתוח, ייצור ושווק מוצרים מתוחכמים וממוחשבים בשוק האבחון הרפואי) מההיבט היזמי והניהולי.
בפרק הראשון הוצגו מבנה ארגוני, תהליכים מרכזיים בארגון, מבנה ניהולי ומבנה קבלת החלטות בחברה.
הפרק השני התמקד בהיבטים היזמיים. הוצגו מנהלים הבכירים של החברה מהיבט השכלה, ניסיון ותכונות אישיות. הוצגו מאפייני היזם תוך שימוש בספרות מקצועית ומנהלי החברה נותחו בהקשר הזה. בנוסף, הוצגו סוגי יזם על פי מודל של לנדאו המנהלי החברה נותחו בהיבט הזה. כמו כן, באמצאות מטריצה לזיהוי הזדמנויות, מנהלי החברה נותחו מבחינת יכולת לזהות את ההזדמנות ולממש אותה.
בפרק האחרון הוצגו כישורים ניהוליים של מנהלי המפתח בחברה תוך התייחסות למקורות המידע המקצועיים. כמו כן, הפרק דן בשני מודלים של סגנונות הניהול (מודלים של רדין ואדיג'ס) ומנהלי החברה נותחו בהקשר למודלים המוצגים.

תוכן עניינים:
1. מבוא - רקע על חברת Medoc Ltd
2. מבנה החברה
2.1 מבנה ארגוני
2.2 תהליכי עבודה עיקריים
2.3 מבנה ניהולי
2.3 מבנה קבלת ההחלטות
3. ניתוח מאפייני מנהלי החברה כיזמים
3.1 מנהלי חברת Medoc
3.2 מאפייני היזם על פי Peters & Waterman
3.3 סוגי היזמים על פי Landau
3.4 זיהוי הזדמנות עסקית
4. ניתוח כישורי המנהלים בתחומי המפתח בחברה
4.1 כישורים ניהוליים עיקריים
4.2 סגנונות ניהול
5. סיכום
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מבחינה פורמאלית המבנה הארגוני של חברת Medoc מתאים למבנה פונקציונאלי, אשר מארגן את העובדים סביב מספר תחומים מצומצם. מבנה כזה מאפשר התמחות גבוהה יותר ומקל על הפיקוח בתחומים אלו. מצד שני יש יותר דגש על מטרות היחידות מאשר על המטרות הכלליות של החברה וזה יוצר קונפליקטים דיספונקציונאליים. מבחינה לא פורמאלית, Medoc מתאפיינת גם כמבנה מטריציוני ע"י שימוש יעיל במומחיות העובדים לצורך ביצוע משימות הארגון.

תגים:

מנהל · יוזם · יזמות · קבלת ההחלטות · מבנה ארגוני · סגנון ניהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת מדוק - ניתוח מאפייני וכישורי המנהלים", סמינריון אודות "חברת מדוק - ניתוח מאפייני וכישורי המנהלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.