היישום אינו מחובר לאינטרנט

ההשתקפות של תפקידי המגדר בהתנהגויות של גברים ונשים במצבים חברתיים

עבודה מס' 066808

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תצפית על שלושה זוגות בבית קפה וניתוח הבדלים התנהגותיים.

1,179 מילים ,2005

תקציר העבודה:

עבודה זו מנסה לבחון את ההתנהגות של אנשים במצבים חברתיים-ציבוריים, תוך בחינת ההבדלים האפשריים בהתנהגויות אלה בין גברים ונשים. מצב חברתי-ציבורי מוגדר כסיטואציה של מפגש חברתי המתרחשת במקום ציבורי. לצרוך עבודה זו נבחרה סיטואציה של פגישות בבית קפה. ההתנהגויות שנבחנו בסיטואציה זו כוללת התנהגויות כמו הופעה חיצונית (לבוש), מיקום ישיבה, תוכן הזמנות של מזון ושתייה, וצורת השיחה. התנהגויות אלה נבחנו דרך תצפית מרחוק. שאלת המחקר היא האם ישנם הבדלים בהתנהגות של נשים וגברים בסיטואציה חברתית-ציבורית, ואם כן, מדוע הבדלים אלה קיימים ומה הם משקפים.

קטע מהעבודה:

כאשר מדברים על הבדלים בין גברים ונשים במחקרים חברתיים, נהוג להתייחס למושג המגדר. המושג "מגדר" מציין הבדלים בין נשים וגברים שמקורם בחברה עצמה ולא בביולוגיה. במילים אחרות, המגדר הוא התרגום החברתי של המין והוא מתייחס לקטגוריות של גבר ואישה. קטגורית הגבריות והנשיות נתפסות כהפוכות ומשלימות זו את זו, ומקושרות עם שני סוגי מאפיינים, בהתאמה.

תגים:

מגדר · התנהגות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההשתקפות של תפקידי המגדר בהתנהגויות של גברים ונשים במצבים חברתיים", סמינריון אודות "ההשתקפות של תפקידי המגדר בהתנהגויות של גברים ונשים במצבים חברתיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.