היישום אינו מחובר לאינטרנט

האם המלצות אנליסטים משפיעות על מניות?

עבודה מס' 066725

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת עבודת האנליסט, הקשר בין המלצות אנליסטים ומחיר המניה, בדיקה של מספר מניות במדד ת"א 100 ודיון בשאלה האם המלצות האנליסטים אובייקטיביות או שקיים ניגוד עניינים.

5,840 מילים ,17 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

שוק המניות הפך בשנים האחרונות לאטרקטיבי מאוד. כולם רוצים לקחת חלק בעולם ההשקעות, כולם רוצים להרוויח ולכן שוק זה מושך אליו משקיעים רבים.
רוב המשקיעים אינם יודעים כיצד להעריך בצורה הנכונה את פעילות השוק על בסיס המידע המתפרסם לציבור הרחב ואינם בעלי הכשרה מספקת כדי לקרוא ולנתח דוחות כספיים או הודעות המתפרסמות על חברות. לכן נוצר מצב של חוסר ואסימטריה במידע בין סוגי המשקיעים.
כתוצאה מכך התפתח בשנים האחרונות ענף האנליזה. תפקידם של האנליסטים לסייע למשקיעים לקבל החלטה נכונה לגבי קנייה או מכירה של נייר ערך מסוים.
האנליסטים נתפסים בעיני הציבור כשחקנים, אשר יש להם תפקיד חשוב באספקת מידע ובניתוחו. הם מזוהים כמומחים לא מעורערים לענייני השווקים הפיננסים, בעלי שני תפקידים מרכזיים: ראשית הם פועלים כמתווכי אינפורמציה, המגשרים בין המשקיעים לחברות ובכך תורמים להקטנת השפעתה של האסימטריה במידע בין שני צדדים אלה, שנית הם מתפקדים כיועצים פיננסים ומעבירים את המלצותיהם באופן ישיר או דרך פרסומים במדיה, למשקיעים פרטיים ומוסדיים.
יחד עם זאת, ציבור המשקיעים גם נוטה להתעלם מהעובדה , שקיים שלעיתים אינטרס עסקי או אישי בהמלצת האנליסט, ולכן ההמלצה עלולה להיות לא אובייקטיבית.
בעבודה אנסה לענות על השאלה- האם המלצות אנליסטים משפיעים על מחיר המניה. כמו כן, אבדוק האם קיים ניגוד עניינים בהמלצות.
תחילה אסקור את עבודת האנליסט ומרכיבי המלצותיו.
בהמשך אבדוק את הקשר בין המלצות אנליסטים ומחיר המניה, על ידי סקירה ספרותית של מחקרים בנושא .
בנוסף, אבצע בדיקה אמפירית על מספר מניות השייכות למדד ת"א 100 שקיבלו המלצה ע"י אנליסטים בטווח המיידי הקצר והארוך. אבדוק האם השוק הגיב להמלצה והמניה נתנה תשואה עודפת סמוך ליום ההמלצה, ובנוסף אבדוק האם בטווח הארוך המנייה הגיעה למחיר היעד שנקבע .
חלקה השני של העבודה ידון בסוגיה האם המלצות האנליסטים אובייקטיביות או שקיים ניגוד עניינים עסקי/ אישי בהמלצות האנליסטים.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - אנליסט מיהו?
1.1 מרכיבי המלצת האנליסט
1.2. "שיטות להערכת שווי חברה"
פרק 2- האם המלצות אנליסטים משפיעות על תשואת המניה?
2.1 תיאור המחקר
2.2 הממצאים
2.3 מסקנות:
2.4 פרמטרים נוספים שיכולים להשפיע על עליית מחיר המנייה
פרק 3- השפעת המלצות אנליסטים על מחיר המניה- מתודולוגיה.
3.1 ניתוח לטווח הארוך
3.2 ניתוח לטווח המיידי והקצר
3.3 סיכום הממצאים
פרק 4- אנליסטים וניגוד עניינים.
4.1 הסדרת העיסוק באנליזה
4.2 ניגוד עניינים- מניע עסקי
4.3 ניגוד עניינים - מניע אישי
פרק 5- גורואים אמריקאים בשוק ההון
סיכום
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

אנליסט הוא אדם שתפקידו לבצע הערכה של חברות שונות או מגזרים שונים, כדי לבחון כדאיות השקעה. הניתוח כולל בדיקת מצבה הפיננסי של החברה, הענף בו היא פועלת ותחזית על סיכוייה של החברה בעתיד.
האנליסטים מנתחים את החברות הנסחרות בבורסה וקובעים מהו המחיר הריאלי (מחיר היעד) שלפיו צריכות החברות להיסחר .
הם מתרגמים את האסטרטגיות העסקיות וההצהרות הפיננסיות של חברות למונחים ברורים ומובנים לכלל הציבור, וכך מאפשרים למשקיעים פוטנציאלים להחליט על השקעה בחברות ספציפיות.

תגים:

אנליסט · שוק ההון · יעיל · שוק יעיל · בורסה · ניתוח · מניות · ניגוד עניינים · מסחר · המלצה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האם המלצות אנליסטים משפיעות על מניות?", סמינריון אודות "האם המלצות אנליסטים משפיעות על מניות?" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.