היישום אינו מחובר לאינטרנט

מופע הקולנוע של רוקי: השתתפות הקהל כבונה נרטיב חדש

עבודה מס' 066673

מחיר: 156.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינה של הסרט מופע הקולנוע של רוקי כסרט שהפך לתופעת קאלט ויצר חוויית צפייה אינטראקטיבית.

1,856 מילים ,8 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

הייתי רוצה, אם יורשה לי, לקחת אתכם למסע מוזר. מסע אל ראשית הקולנוע האינטראקטיבי. בימינו אנו, בעקבות ההתפתחות הטכנולוגית, דנים הרבה במושג אינטראקטיביות ובמבנה החדש של הנרטיב. אולם לפני 30 שנה, עוד לפני שנוצר המושג אינטראקטיביות, קבוצה של אנשים לקחה את חווית הצפייה בסרט, הפסיבית לכאורה, לכיוון חדש - אל הצופים עצמם, שהופכים לחלק פעיל מחוויית הצפייה. אני מדבר כמובן על סרט הפולחן האולטימטיבי מופע הקולנוע של רוקי (The Rocky Horror Picture Show).

העבודה עוסקת בסרט "מופע הקולנוע של רוקי" ובגורמים שהפכו אותו לסרט קאלט. ישנה התמקדות מקומית יותר בסצנה שמתרחשת סביב הסרט בישראל של ימינו כהדגמה לפולחן שמתקיים סביבו.

קטע מהעבודה:

בספרו Cult Movies טוען פרי דני (Danny) שמופע הקולנוע של רוקי הוא כנראה המלך... סליחה, המלכה של סרטי הפולחן (302). ואכן, אף סרט שהוגדר כסרט פולחן לפניו ואחריו לא זכה להשתתפות כל-כך פעילה מצד הצופים. נכון שיש סרטי פולחן שבהם הצופים מגיבים לסרט מעבר לתגובות הסטנדרטיות של צפייה פסיבית: הצופים רוקדים ושרים ביחד עם הסרט האחים בלוז, מדקלמים טקסטים בע"פ תוך כדי צפייה בגבעת חלפון, מתלבשים כדמויות הסרט בהקרנה של שר הטבעות, צועקים למסך "איזה סרט גרוע" בכל הקרנה של סרט עם קווין קוסטנר, אבל באף סרט מימדי האינטראקטיביות של הצופים אינם מגיעים לזה של מופע הקולנוע של רוקי.

תגים:

רוקי · קאלט · קהילה · אינטראקטיבי · קאסט פולחן

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מופע הקולנוע של רוקי: השתתפות הקהל כבונה נרטיב חדש", סמינריון אודות "מופע הקולנוע של רוקי: השתתפות הקהל כבונה נרטיב חדש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.