היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי ישראל - פינלנד

עבודה מס' 066483

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הסביבה העסקית של ישראל ופינלנד וכדאיות הכניסה לשוק הפיני.

4,184 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו הוצגו ניתוח הסביבה העסקית של ישראל ופינלנד ובמקביל נבדקה כדאיות הכניסה לשוק הפיני ע"י מספר מדדים כמו- יכולת תחרותית גלובלית, מאפייני תרבות, משא ומתן, סגנון ניהול, אתיקה עסקית, משאבי אנוש והמלצות לניהול משא ומתן אפקטיבי, במהלך סקירה זו נבחנה יכולת לקיים עסקים בין שתי המדינות הנ"ל.
לאחר בדיקה לעומק של הפרמטרים הנ"ל אני ממליצה לחברה שלי (מפעל בעל טכנולוגיה מפותחת למיחזור בקבוקי פלסטיק וזכוכית) לחדור לפינלנד ולפעול שם, אני בטוחה כי הם יצליחו להשתלב יפה ופעילות זו תניב עימה תשואות יפות.

כעת ניתן לומר כי לתרבות המקומית במדינה המארחת יש השפעה על הפעילות העסקית ולפיכך, יש צורך ללמוד את התרבות, החוקים, נהלים, סגנון ניהול בכדי שנוכל להגיע למצב בו המדינות
מקיימות קשרים גלובליים.

רק כשמתקיים שילוב בין יוזמה ויצירתיות לבין כללי "עשה ואל תעשה" ברורים, יכולה להיווצר סינרגיה אמיתית; מצב כזה יכול להיעשות באמצעות שילוב בין יוזמה, משמעת ואחריות.

תוכן העניינים
מבוא
יכולת תחרות גלובלית עפ"י מודל IMD
מאפייני תרבות
משא ומתן
סגנון ניהול
אתיקה עסקית
המלצות בנושא הפנמת התרבות העסקית
זיהוי גורמי הצלחה
אסטרטגיית משאבי אנוש
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

יכולת תחרות גלובלית עפ"י מודל IMD
יכולת גלובלית מודדת את היכולות הקיימות בסביבה של המדינה במטרה להציג ערך מוסף, ולממש את התחרות של החברות הפועלות בה על ידי מספר פרמטרים מכריעים:סמיכות וגלובליות, אטרקטיביות ואגרסיביות, נכסים ותהליכים, נטילת סיכונים אישיים ולכידות חברתית.
מודל IMD מכיל 4 כוחות עיקריים כאשר כל אחד מכיל תת קריטריונים שמעצבים את יכולת התחרות של כל מדינה:

תגים:

בין · לאומי · תרבות · אירופה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי ישראל - פינלנד", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי ישראל - פינלנד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.