היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי ישראל-גרמניה

עבודה מס' 066183

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הפרמטרים הקשורים לניהול בינלאומי בין שתי המדינות

7,601 מילים ,22 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו נסקור שתי מדינות, משני אזורי סחר:
* באיחוד האירופי - גרמניה.
* מחוץ לאיחוד האירופי - ישראל.

העבודה כוללת ניתוח הפרמטרים הקשורים לניהול בינלאומי: יכולת גלובלית, אזורי והסכמי סחר, מאפייני תרבות, סגנונות והיבטי ניהול, ניהול מו"מ, ניהול משאבי אנוש ואסטרטגיה. מטרת העבודה היא לעמוד על ההבדלים כדי להגדיר, לנתח ולפרש עקרונות ניהוליים בין התרבויות.

קטע מהעבודה:

יכולת תחרות גלובלית ע"פ מודל IMD
יכולת תחרות גלובלית מודדת את היכולת הקיימת בסביבתה של מדינה לקיים ערך מוסף ולקיים את יכולת התחרות של החברות הפועלות בה. יכולת תחרות של חברות משקפת הצלחה בשימוש בטכנולוגיה, בעבודה, בהון ובאוצרות טבע לצורך יצירת עושר.
חוקרי I.M.D (ביה"ס ידוע למנהלים בשוויץ) קבעו שארבעה כוחות של מעצבים את סביבת יכולת התחרות של מדינה:
סמיכות (proximity) וגלובליות - בכל משק יש שני סוגי כלכלה, כלכלת הסמיכות, הכוללת מוצרים שאינם סחירים בשוק הבין לאומי כמו עבודות יד, שירותים אישיים וחברתיים, שירותים ממשלתיים, ענייני משפט ופעילויות תמיכה בצרכנים, והכלכלה הגלובלית, הכוללת חברות המייצרות מוצרים סחירים. כלכלת הסמיכות נוטה להיות הגנתית ויקרה. הכלכלה הגלובלית נוטה להיות לא יקרה ותחרותית. היחס בין שני סוגי הכלכלות אינו קבוע.
אטרקטיביות ואגרסיביות - יש מדינות הנפתחות לשוק הבינלאומי בהיותן אטרקטיביות, כלומר הן יוצרות סביבה מקומית המושכת השקעות זרות ישירות וסחר בינלאומי.
נכסים ותהליכים - יש מדינות עשירות באוצרות טבע און במשאבי אנוש המנצלות את הנכסים האלה כדי להגביר את יכולת התחרות שלהן.
נטילת סיכונים אישיים ולכידות חברתית - מדינות יכולות להיות מוכוונות - יוזמה, ולשים דגש על יוזמה אישית או לכידות מבחינה חברתית, והישען על מערכת רווחה מקיפה ועל פיקוח נרחב.

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי ישראל-גרמניה", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי ישראל-גרמניה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.