היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי - ישראל-פינלנד

עבודה מס' 065928

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת אפשרות של חדירה לפינלנד עם חברה ישראלית KP Electronic Systems Ltd.

7,596 מילים ,23 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו מתרכזת במדינות ישראל ופינלנד תוך ניתוח המאפיינים התרבותיים והעסקיים של שתי המדינות. במסגרת העבודה נבחנת האפשרות של חדירה לפינלנד עם חברה ישראלית KP Electronic Systems Ltd., העוסקת בפיתוח וייצור ציוד אבטחה אלחוטי. מנכ"ל החברה הישראלי החליט להקים סניף שיווק ומכירות בפינלנד אשר ישמש כזרוע האירופאית של החברה.

לצורך החדירה לפינלנד הוצגו ונותחו (על בסיס נתונים ממשיים) סביבתה העסקית של ישראל וסביבתה העסקית של פינלנד (מנתונים סטטיסטיים), תוך התייחסות להסכמי הסכר ויחסי הסחר בין המדינות. כמו-כן בוצע ניתוח היכולת הגלובלית של כל מדינה עפ"י מודל IMDשפורסם בשנת 2006. כמו-כן הוערכו הגורמים הקריטיים הנחוצים לשם ניהול בינלאומי אפקטיבי בכל אחת משתי הארצות תוך דגש מיוחד על ניהול בין-תרבותי, על נוהגי הניהול ועל סגנונות ניהול וניתנו המלצות אשר תוכלנה לסייע בידי החברה הישראלית להבין את משמעות ההבדלים בינה לבין החברה הפינית, במושגים של הפנמת התרבות, סגנון ניהול, משא ומתן אפקטיבי ואתיקה עסקית אשר יביאו בסופו של דבר להחלטות לגבי אסטרטגיית משאבי האנוש שלפיה החברה הישראלית תפעל בהקמת הסניף בפינלנד.

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 אודות KP
1.2 פינלנד - סקירה כללית
1.3 ישראל - סקירה כללית
1.4 סחר ישראל-פינלנד
2. יכולת תחרותית-גלובלית
3. מאפייני תרבות
4. משא ומתן
5. סגנון ניהול/מנהיגות
6. אתיקה עסקית
7. זיהוי הזדמנויות ובעיות אפשריות
8. המלצות בנושא הפנמת התרבות העסקית
9. המלצות לגבי ניהול מו"מ אפקטיבי
10. המלצות לגבי סגנון ניהול/ מנהיגות
11. המלצות לגישת אתיקה עסקית
12. המלצות לאסטרטגיית משאבי אנוש
13. המלצות לאסטרטגיה לחדירה לענף בפינלנד
13.1 ניתוח SWOT
13.2 ניתוח עפ"י מודל TOWS
13.3 בחירת האסטרטגיה לחדירה
13.4 האסטרטגיה המועדפת עפ"י TOWS
14. סיכום
15. ביבליוגרפיה
נספחים
נספח א' - יחסי הסחר בין ישראל לפינלנד
נספח ב' - נתוני IMD של פינלנד לשנת 2006
נספח ג' - נתוני IMD של ישראל לשנת 2006
נספח ד' - לוח תוצאותIMD לשנת 2006
נספח ה' - אחוז בתי האב אשר היו קורבנות לאלימות בזמן פריצה או תקיפה

קטע מהעבודה:

פינלנד הצטרפה לאיחוד האירופי בתאריך 1.1.95 ולכן הסחר עם ישראל מתנהל החל מאותו תאריך במסגרת הסכם שנחתם בין ישראל לאיחוד האירופי. קודם לכן, התנהל הסחר בין המדינות במסגרת הסכם הסחר עם גוש מדינות אפט"א.

לאורך כל השנים קיים פער מסחרי גדול בין המדינות כאשר ב-4 השנים האחרונות היצוא הישראלי מהווה בממוצע כשליש מהיקף היבוא מפינלנד. ניתן לציין שהיצוא לפינלנד גדל באופן משמעותי ב-5 השנים האחרונות בעיקר בשל הגידול ביצוא מוצרי תקשורת. באשר ליבוא, הרי שהרכבו משתנה כאשר בשנים 2001-2002 מוצרי תקשורת היוו חלק מרכזי בו.

תגים:

סקנדינביה · ייצוא · ביטחוני

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי - ישראל-פינלנד", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי - ישראל-פינלנד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.