היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי: ארה"ב - סין

עבודה מס' 066430

מחיר: 326.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אבחון וניתוח הסביבות העסקיות של ארה"ב מול סין, ובחינת האפשרות לפתוח חברת בת בסין ולקיים פעילות שוטפת במדינה זו.

7,301 מילים ,12 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עסקה באבחון וניתוח הסביבות העסקיות של ארה"ב מול סין, לצורך כניסתה של החברה האמריקאית בה כותבת שורות אלו משמשת כמנהלת בחברה ובחנה את האפשרות לפתוח חברת בת בסין ולקיים פעילות שוטפת במדינה זו.
מטרות הכנת העבודה היו:
לתאר, להשוות, לנגוד ולהעריך בביקורתיות כיצד מנהלים יכולים לתפקד בהקשר בינלאומי וגלובלי, בנוסף, ליישם את הידע הנרכש בקורס כדי להגדיר, לנתח ולפרש עקרונות ניהוליים בתרבויות שונות ובאופן גלובלי, לבסוף, להתייחס לתיאוריות ניהול בפתרון בעיות מעשיות בניהול.
הנושאים אשר נבחנו בשתי הארצות היו: ניתוח פרופיל של המדינות הכולל ניתוח PESLEL+SWOT, ניתוח המאפיינים התרבותיים, ניתוח סגנונות ניהול ומנהיגות, דפוסי ניהול משא ומתן, זיהוי האתיקה העסקית, זיהוי גורמי הצלחה מחד ואבחון החסמים העיקריים מאידך. כמו כן נסקרו מבחר אסטרטגיות החדירה העומדות לרשות החברה האמריקאית המעוניינת לפעול בסין.

המסקנות הבולטות הן:
שתי הגישות העסקיות של ארה"ב וסין מנוגדות זו לזו בהגדרת ערך הזמן. לסינים חשוב יותר הנקודה הסופית אליה יגיעו בבטחה מאשר משך התהליך ולאמריקאיים זמן משמעו כסף, ולכן יעדיפו לסגור חוזים עסקיים ולממש הזדמנויות במהירות האפשרית.
נראה כי בארה"ב מובהקות מוחלטת באשר לתרבות האינדיבידואלית ומאידך בקיצון השני נראה כי לערכי הקולקטיב המשותפים יש ביסוס יציב בסין בשל החינוך של ערכי המשפחה והעזרה ההדדית הנהוגה. החברה האמריקאית תוכל לנצל זאת לטובתה כאשר תיעזר ברצון העובדים והמנהלים הסינים להירתם להצלחת המשימות השותפות של העסקים המשותפים. דבר זה יתרום להגנה על האינטרסים האמריקאיים. במקביל על עובדי החברה להתאים את עצמם לסגנון התרבות הקולקטיבי למניעת אנטגוניזם מצד הסינים.

לאחר בחינת כל ההיבטים המגוונים ההמלצה היא לבחור אסטרטגיה של מיזם משותף כדרך התחלת שיתוף הפעולה עם קהילת העסקים בסין, מסיבות רבות ובראשן המתיחות הקיימת בין המדינות וחוסר הבהירות הפוליטית בשל ניסוי יירוט לווין מצד סין.

תוכן עניינים:
1. מבוא - חשיבות הנושא הנחקר ומטרת העבודה
1.1 מידע כללי - ארה"ב
1.2 מידע כללי - סין
2. הערכה ביקורתית -הפעילות העסקית
2.1 מאפיינים תרבותיים
2.1.1 הצגת הממצאים של ארה"ב וסין עפ"י מודל הופשטד
2.1.2 השוואה בשונות התרבותית והשפעתה על הפעילות העסקית
2.1.3 דרכי פעולות אפשריות להתמודדות עם השוני התרבותי
3.1 סגנון ניהול ומנהיגות
3.1.1 סגנון ניהול ומנהיגות בארה"ב
3.1.2 סגנון ניהול ומנהיגות בסין
3.1.3 השואה ומשמעויות
3.1.4 המלצות להתמודדות מנהלים אפקטיבית בפירמות בינלאומיות
4.1 דפוסי ניהול משא ומתן
4.1.1 מו"מ בארה"ב
4.1.2 מו"מ בסין
4.1.3 השואה ומשמעויות
4.1.4 המלצות לניהול מו"מ בין ארגוני
5.1 רמת אתיקה
5.1.1 ניתוח רמת האתיקה בארה"ב
5.1.2 ניתוח רמת אתיקה בסין
5.1.3 השואה ומשמעויות
5.1.4 המלצות
6.1 גורמי הצלחה
6.1.1 גורמי הצלחה לניהול בינלאומי בארה"ב
6.1.2 גורמי הצלחה לניהול בינלאומי בסין
6.1.3 השואה ומשמעויות
7.1 בעיות וחסמים
7.1.1 בעיות וחסמים בארה"ב
7.1.2 בעיות וחסמים בסין
7.1.3 השואה ומשמעויות
8.1 חלופות אסטרטגיות לכניסה למדינה המארחת
9.1 בחירת החלופה האסטרטגית
9.1.1 נימוקים ומשמעויות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

P- Political forces
כיום, לאחר הבחירות לקונגרס ולסנאט האמריקאי ולמרות שהמפלגה הדמוקרטית תופסת יותר כסאות בפרלמנט, המפלגה השלטת בשלטון הינה המפלגה הרפובליקנית ובראשה הנשיא ג'ורג' בוש. לממשל זה כמו לקודמיו קשרי חובקי עולם עם מרבית המדינות ובכללותם מדינות מעצמה כגון: רוסיה, בריטניה, יפן וכו'. ניתן לומר כי ארה"ב הינה מנהיגת העולם החופשי, מנסה ליישב סכסוכים כגון הסכסוך רב השנים במזרח התיכון בין מדינות ערב לישראל.

תגים:

גלובליזציה · מזרח · אסיה · אתיקה · עסקית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי: ארה"ב - סין", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי: ארה"ב - סין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.