היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול בינלאומי - ארה"ב-סין

עבודה מס' 066349

מחיר: 314.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת היבטים ניהוליים בתחום הבינלאומי.

4,830 מילים ,6 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הייתה לבחון היבטים ניהולים בתחום הבינלאומי של מדינות ארה"ב וסין, תוך השוואה בין שתי המדינות שפועלות במתחם עסקי וניהולי שונה ובעלת תרבות שבעיקרה שונה.
תחילה הוצגו פרופילי המדינות של כל מדינה הכוללת סקירה קצרה ונתונים כלליים על כל מדינה. כמו כן, הוצג ניתוח PEST וניתנה התייחסות למדדים השונים כגון:מאפייני התרבות, סגנון ניהול, סגנון ניהול המשא ומתן, סוגיות אתיות בכל מדינה, גורמי הצלחה וחסמים, האסטרטגיות השונות לכניסה למדינה.

המסקנות וההמלצות הבולטות אשר מוצאות לחברה האמריקאית הן:
העדפה כי מנהלים בדרגי הביניים יהיו מקומיים אשר מכירים את צורת הניהול בארץ בו מתנהלת הפעילות, חברה מערבית כגון סיסקו תשאף באופן מבוקר ליישם ברמת המאקרו צורת ניהול מערבית והומוגנית בכל האתרים בעולם.
עם זאת תבצע התאמה למדניות השכר והתרבות המקומית.

על החברה האמריקאית, בעת כניסתה לסין, להציב חוקים ברורים לה, למנהליה ולעובדיה בכל הקשור לנורמות אתיות.
לאחר הצבת חוקים אלו, על החברה לנסח מסמך רשמי ולהפיץ אותו בין מחלקות החברה. בנוסף ניתן להפיץ אותו גם לגורמים הסיניים איתם באים במגע עסקי.

בחירת אסטרטגיית החדירה למדינה תלויות מצב ותלויות זמן. חברה כגון סיסקו לדוגמה תבחר להקים חברת בת בסין בהתאם למודל העסקי בה היא פועלת בשוק הגלובלי.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2.הערכה ביקורתית -הפעילות העסקית
3.1 סגנון ניהול ומנהיגות
4.1 דפוסי ניהול משא ומתן
5.1 רמת אתיקה
6.1 גורמי הצלחה
7.1 בעיות וחסמים
8.1 חלופות אסטרטגיות לכניסה למדינה המארחת
9.1 בחירה החלופה האסטרטגית
10. סיכום
בביליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

במטלה זו יבחנו שתי מדינות, ארה"ב וסין אשר עולם העסקים שלהם מאופיין בגלובליזציה. תחילה יוצגו פרופילי המדינות של כל מדינה הכוללת סקירה קצרה ונתונים כלליים על כל מדינה. כמו כן, יוצג ניתוח PEST ואף תינתן התייחסות למדדים השונים כגון:מאפייני התרבות, סגנון ניהול, סגנון ניהול המשא ומתן, סוגיות אתיות בכל מדינה, גורמי הצלחה וחסמים, האסטרטגיות השונות לכניסה למדינה.
מטרת העבודה הינה לבחון היבטים ניהולים בתחום הבינלאומי של מדינות ארה"ב וסין, תוך השוואה בין שתי המדינות שפועלות במתחם עסקי וניהולי שונה ובעלת תרבות שבעיקרה שונה. בסופה של העבודה תינתן המלצה יישומית לחברה האמריקאית באיזו אסטרטגיה לבחור לצורך כניסה עסקית לסין.

תגים:

גלובלי · בינלאומי · סיסקו

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול בינלאומי - ארה"ב-סין", סמינריון אודות "ניהול בינלאומי - ארה"ב-סין" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.