היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת אבטחה צוות 3 - שינוי ופיתוח אירגוני

עבודה מס' 066233

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון במספר בעיות במערכת הארגונית.

2,044 מילים ,2007

תקציר העבודה:

הארגון שבחרנו לעסוק בו במסגרת עבודתנו הינו "צוות 3".
צוות 3 הינה חברת אבטחה בבעלות פרטית המספקת שירותים במגוון רחב של תחומים כגון שמירה ואבטחה,מיגון ובקרה אלקטרוניים ושירותי ניקיון ואחזקה.
קבוצת "צוות 3" היא חברת האבטחה בעלת אחוז הצמיחה הגבוה ביותר בשנים האחרונות.
"צוות 3" מעניקה שירותי אבטחה ושמירה למאות לקוחות בישראל,ביניהם חברות ההיי-טק המובילות. אחת מהחברות שצוות 3 מעניקה לה את שירותיה היא "אינטל".

ישנם מספר רב של בעיות במערכת ארגונית זאת,כגון: תקשורת בתוך הארגון, שחיקת עובדים, בעיות משמעת,חוסר מוטיבציה וכמובן חוסר מקצועיות. אך במסגרת עבודתנו נתמקד בשתי בעיות עיקריות והם:
1. מקצועיות המאבטחים.
2. שחיקת המאבטחים.
ניתוח הבעיות הנ"ל יתבצע בעזרת הטבלה הבאה ובעזרת מענה על מספר שאלות:
1. מדוע זו בעיה? 4. מה יהיה בטווח הארוך?
2. על מה הבעיה משפיעה? 5. למה הבעיה נמשכת?
3. מה יהיה בטווח הקצר? 6. תאור מצב המדרדר?

קטע מהעבודה:

ארגון כגון זה שבדקנו מחויב להיות "ישות חברתית" עם יעדים וגבולות. אך אין זה כך במציאות, בארגון כמו זה היעדים הם מאוד עמומים ולא ברורים, וגם גבולות הארגון מטושטשים ביותר.
התופעה יוצרת היתקלויות עם גורמים אחרים שבאים במגע עם הארגון (והם לא אינטל), למרות שזהו עדיין לא משבר הרי שזה כבר יותר מתקלה.
האינטראקציה הלא ברורה עם חברות אחרות (אשר גם הן נותנות שירות לאינטל) וחוסר ידיעת הגבולות מציבה את הארגון בבעיה, ניתן לזהות את הבעיה במספר דרכים, לדוגמה במודל של שינוי:

תגים:

תרבות · ארגונית · שחיקה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת אבטחה צוות 3 - שינוי ופיתוח אירגוני", סמינריון אודות "חברת אבטחה צוות 3 - שינוי ופיתוח אירגוני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.