היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליכי קבלת החלטות בחברת מטרנה

עבודה מס' 066129

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תהליכי קבלת החלטות בחברת מטרנה בהתבסס על סוגי ההחלטות השונות: החלטות מובנות והחלטות בלתי מובנות, התמודדות עם אי ודאות והצורך בניהול תרחישים לשם קבלת החלטות מושכלת.

2,354 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בניתוח תהליכי קבלת החלטות המתבצעות במחלקת ההסברה הרפואית של חברת מטרנה, שהיא כיום החברה המובילה בישראל בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי מזון לתינוקות.
ניתוח תהליכים אלו מתבסס על סוגי ההחלטות השונות העומדות בפני מנהלת ההסברה הרפואית: החלטות מובנות המבוססות על מידע ונתונים זמינים הקיימים במערכת ה-ERP של הארגון, היא מערכת ה-SAP, וכן על החלטות בלתי מובנות הדורשות איסוף נתונים חיצוניים, התמודדות עם אי ודאות והצורך בניהול תרחישים לשם קבלת החלטות מושכלת.
תהליכים אלו של קבלת החלטות מתרחשים בחברה באופן יומיומי ברמות שונות של תכנות וודאות. לצורך כך מסתייעים דרגי הניהול השונים במערכת המידע, ה-SAP, לשם התמודדות עם החלטות הדורשות רמה גבוהה של אי ודאות ונזקקים למידע איכותי, זמין ומדויק ככל האפשר ע"מ לקבל את ההחלטה הנכונה ברגע המתאים.
ראיונות שקיימתי עם מנהלים שונים בחברה (ראה פירוט בביבליוגרפיה) מצביעים על יתרונותיה וחסרונותיה של מערכת המידע כתומכת ומסייעת לפעילותה והתנהלותה של החברה.

תוכן העניינים:
מבוא - הצגת הארגון
ניהול המידע בהיבט המבנה הארגוני
מהות המידע וזרימתו בארגון
תוצאות השימוש במידע
סיכום, מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תפקידו של המידע בארגון הוא לאפשר לבעלי התפקידים השונים בו להפעיל את הארגון על מגוון פעילויותיו השונות ותוך קבלת החלטות מושכלת (אחיטוב 1999). בהיבט זה מערכות המידע למעשה מסייעות לניהול יעיל של המידע בארגון, באופן שמתיר שימוש במידע בכל רמה תפעולית, טקטית ואסטרטגית המסייעת לקידום מטרותיו האסטרטגיות של הארגון.
מודל אנתוני (1965, מתוך נוימן 1998) מבחין בשלוש דרגות ניהוליות הנוגעות לניהול המידע בארגון:
1. דרג הניהול הבכיר - המקבל החלטות ברמה האסטרטגית.
2. דרג ניהול הביניים - עוסק בקבלת החלטות ברמה הטקטית.
3. הדרג הנמוך - הגורם המבצע והמתפעל הבסיסי של מערכות המידע בארגון.

תגים:

החלטה מובנית · מטרנה · מודל אנתוני · זרימת מידע · מידע פיננסי · מערכת ERP · בקרה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליכי קבלת החלטות בחברת מטרנה", סמינריון אודות "תהליכי קבלת החלטות בחברת מטרנה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.