היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיפור תהליכי ניהול משאבי אנוש בחברת מטרנה

עבודה מס' 066127

מחיר: 435.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פרקטיקות HR בחברת מטרנה, והתמקדות בבעיות המרכזיות בתחום זה והעלאת הצעות לשיפור ושינויי המצב בעתיד.

4,635 מילים ,12 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו הינה, לבחון כיצד שיפור פרקטיקות HR בצוות התעמולה של חברת מטרנה עשוי להשפיע על ביצועי החברה ולהביא לעמידה טובה יותר של החברה ביעדיה העסקיים. לצורך כך התמקדתי בשלוש בעיות מרכזיות: הדרכה, הערכת ביצועים ותחלופת עובדים. פתרונות שהועלו בספרות המקצועית ובמאמרים עדכניים מצביעים על כך שבדיקת אפקטיביות הדרכה למרות היותה קשה לביצוע אינה בלתי אפשרית וכי בניית תכנית הדרכה מפורטת המגדירה מראש את צרכי ההדרכה בראיית ארגון כוללת מעלה את האפקטיביות ומשפרת את ביצועי החברה. Benchmarking מול חברת טעם טבע אלטמן מאשר כי, החברה מיישמת, הלכה למעשה, חלק מן הפתרונות שציינתי, ובהצלחה. עובדה אשר תורמת למובילות מוצריה בקרב קהל הלקוחות שלה. הערכת ביצועים איכותית תוך התבוננות אל העתיד יותר מאשר הסתמכות על טעויות העבר, ושימוש בכלי משוב של O360, יספקו מענה טוב יותר על הערכת יכולות הצוות ויעניקו לצוות תחושת שייכות רבה יותר לחברה ולחלקן של הנציגות בהשגת יעדיה. כמו כן יצירת מקום עבודה מאתגר, המספק לעובד אופק קידומי, עצמאות בקבלת החלטות, פיתוח אישי וכן תיאום ציפיות מוקדם ככל האפשר מול העובד החדש יפחיתו משמעותית את תחלופת הנציגות בצוות התעמולה.
לסיכום, טיפול הפנים שיעניקו פתרונות אלו ינציחו את מעמדתה של מטרנה מזון התינוקות בישראל גם בשנים הבאות.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק א'
1. הצגת הארגון
2. תהליכים בתחום משאבי אנוש
3. בעיות מרכזיות בתחום HRM
3.1. הדרכה
3.2. הערכת ביצועים
3.3. תחלופת עובדים

הצעות לפתרון
1. הדרכה
2. הערכת ביצועים
3. תחלופת עובדים

סיכום
ביבליוגרפיה
נספח 1 - מבנה ארגוני של קבוצת מוצרי מעברות
נספח 2 - מבנה ארגוני של חברת מטרנה

קטע מהעבודה:

ארגונים המשקיעים בתהליכי הדרכה ופיתוח עובדים זוכים לשיעורי תחלופת עובדים נמוכים יותר (Munasinghe 2005). והואיל וחלק מהסיבות לתחלופת עובדים הינן אי הכרה או הערכה בפועלו של העובד, קל לראות כיצד שלוש הבעיות המרכזיות שהועלו להלן נובעות זו מזו ומזינות האחת את השנייה.

תגים:

משאבי אנוש · רווחה · הדרכה · תחלופת עובדים · תכנון קריירה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיפור תהליכי ניהול משאבי אנוש בחברת מטרנה", סמינריון אודות "שיפור תהליכי ניהול משאבי אנוש בחברת מטרנה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.