היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול נכסי ידע בתהליך ייצור מוצר בחברת XXX

עבודה מס' 066033

מחיר: 217.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניהול ידע בתהליך ייצור מוצר, תוך התמקדות ביכולות הליבה, מוקדי ונכסי הידע, סקירה של הארגון מבחינת מבנה, תרבות, מתחרים, ניתוח S.W.O.T וניתוח לפי מודל הכוחות של פורטר.

5,512 מילים ,13 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

ניהול נכסי ידע בחברת XXX אינו חלק מהאסטרטגיה המובנית של הארגון, אך הוא מתבצע בדרכים רבות כיאות לארגון גדול ומסודר.
תחילה נציג את הארגון לפרטים : מבנה, תרבות , ענף ומתחרים. נציג מספר ניתוחים :שימוש במטריצת T.O.W.S לנקודות החשובות העולות מתוך ניתוח S.W.O.T המובא בסעיף הנספחים , וניתח הסביבה העסקית לפי מודל הכוחות של פורטר המתמקד בכוח המיקוח של הלקוחות והספקים , עוצמת היריבות של המתחרים ,איום חדירת מתחרים חדשים וכניסת מוצרים או שירותים חדשים.
נציג את יכולות הליבה של הארגון: ייצור מוצרי בשר מעובד, מערך הפצה עצמאי ומוניטין החברה ואיכות מוצריה. נראה את מוקדי הידע העיקריים בתהליך ייצור המוצר: מערכת ERP חדשה , מערך רכש, מערך תפ"י וייצור, מערך טכנולוגי, מערך אבטחת איכות ומערך שווק ומכירות.
נסביר מהם משמעויותיהם של נכסי ידע בתהליך ונציג מספר נכסי ידע המעורבים בתהליך , כמובן שהם חלק מייצג ולא כל נכסי הידע של התהליך.נראה מספר מדדים אפקטיביים של ידע בארגון ונראה איך הם באים לידי ביטוי במחלקות הרכש, הייצור ואבטחת האיכות.
לבסוף נסביר את ההבדלים בין שימוש במת ידע של הארגון לבין המבנה הארגוני.

תוכן עיניינים:
1. מבוא
2. תאור הארגון
2.1 מבנה ארגוני
2.2 תרבות ארגונית
2.3 הענף ומתחרים
3. שימוש במטריצת T.O.W.S לחברת XXXX
4. ניתוח הסביבה העסקית לפי מודל הכוחות של ( פורטר , 1998 )
5. יכולות הליבה
6. מוקדי ידע בתהליך ייצור המוצר
7. נכסי ידע בתהליך ייצור המוצר
8. מדדים לשימוש אפקטיבי של הידע בארגון
9. סיכום
10. בביבליוגרפיה
11. נספחים
1.11 ניתוח S.W.OT
2.11 מבנה ארגוני

הערת המערכת: כל הפרטים המזהים את החברה הוסרו מהעבודה.

קטע מהעבודה:

בעידן בו שינויים מהירים ותכופים הם במרכז הוויית הקיום של ארגונים, הופכת ה"למידה הארגונית" לתחום חשוב המרכז אליו תשומת לב מצד מנהלים, יועצים ארגונים וחוקרים. במרכז ההתעניינות ההולכת וגוברת, עומדת ההנחה לפיה תהליכי למידה אפקטיביים בארגון הם המקור החשוב (והבלעדי לעיתים) לשיפורים בביצוע משימות הארגון
(Argyris &Schon, 1978 :Senge ,1990). בספרות המחקרית קיימות מספר פרספקטיבות עיקריות המתייחסות לתחום ה"למידה הארגונית" ובכללן:
1. התמודדות הארגון עם הסביבה המשתנה (March ,1981). בפרספקטיבה זו מתמקד תהליך הלמידה בבחינה מתמדת של הקשר בין הארגון לסביבתו וביכולת לחזות את השינויים ו/או להגיב עליהם באופן אופטימלי. תוצרי תהליך הלמידה הם בדרך כלל אסטרטגיים ומובילים לשינוי בכיוון הארגון ומטרותיו, כאשר אוכלוסיית היעד שלו הינה בדרך כלל הנהלות הארגונים.

תגים:

ניהול · ידע · מפת · יכולות · ליבה · נכסי · מוקדי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול נכסי ידע בתהליך ייצור מוצר בחברת XXX", סמינריון אודות "ניהול נכסי ידע בתהליך ייצור מוצר בחברת XXX" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.