היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מאפייני מפקד בכיר על פי מודל הטווח המלא של המנהיגות

עבודה מס' 066012

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת מודל הטווח המלא של המנהיגות וניתוח מאפייני המנהיגות של מפקד בכיר, על פי מודל זה.

1,543 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

הצגת נושא המנהיגות ויישומו תתרכז בתפיסת המנהיגות המעצבת-מתגמלת (Bass& Avolio 1993) והשפעתה על עבודת הצוות. סגנון מנהיגות זה מייצר אפקטיביות גבוהה יותר וארגונים אפקטיביים יותר, הן במונחי משימה והן במונחי תפיסה עצמית, מוטיבציה ותחושת מסוגלות. למנהיגים יכולת להשפיע על הלכי הרוח בארגון, אלו משפיעים על האווירה, ההערכה העצמית של האנשים בארגון וכמובן אופן תפקודם בו. לפיכך, לסגנונו האישי של המנהיג, הדרך בה הוא נתפס על ידי הכפופים לו,הדרך בה הוא מתנהג ונוהג בהם, האם הוא עושה את מה שהוא אומר להם לעשות,לכל אלו יש השפעה על האווירה והגישה שעובדים בארגון ותשפיע בסופו של דבר על אופן תפקודם ורמת ביצועיהם.

קטע מהעבודה:

Kark (2004) טוענת, כי התפתחויות אחרונות בתיאוריות המנהיגות, הסיתו את העניין ממנהיגות כריזמטית, השמה דגש על תכונות המנהיג יוצא הדופן בסגולותיו אל כיוון חדש, ניאו כריזמטי. הכיוון התיאורטי הניאו- כריזמטי שם יתר דגש על מנהיגות טרנספורמטיבית, אשר מתמקדת בפיתוח והעצמה של עובדים הפועלים באופן עצמאי.
Bass & Avolio אצל זכאי וגונן 2005 מנסחים את מודל הטווח המלא של המנהיגות ואת מרכיביו, מודל בו אתמקד כאן.

תגים:

מנהיגות · מודל הטווח המלא

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מאפייני מפקד בכיר על פי מודל הטווח המלא של המנהיגות", סמינריון אודות "ניתוח מאפייני מפקד בכיר על פי מודל הטווח המלא של המנהיגות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.