היישום אינו מחובר לאינטרנט

תיעוד אינטראקציה בין הסטודנטית, ילד וספר

עבודה מס' 066009

מחיר: 70.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור פעילות עם ילדים באמצעות שלושה ספרי ילדים.

1,900 מילים ,9 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

במהלך חודש פברואר התקיימו מספר מפגשים אשר מטרתם הייתה לעודד אינטראקציה בין הסטודנטית, הילדים וספר.
הקבוצה הנבחרת מורכבת מ-7 ילדים: 2 בנות ו-2 בנים מכיתה ג' ו-2 בנות מכיתה ד'. רק לאחד מילדי הקבוצה יש קושי מסוים בקריאה שוטפת מטקסטים מורכבים, אך כולם אוהבים ספרים ובעיקר סיפורי אגדות.

סיפורים, מוסיקה, חשיפה לאומנות פלסטית ותיאטרון, הם בסיס הלמידה המתרחשת בכיתה. כל אותם חומרים, בהם אנו משתמשים כגירוי ללמידה, עוסקים אך ורק בעולמו של הילד, אם כפרטים ואם כקבוצה. פחדים, קונפליקטים, יחסים בין אישיים, "משאלות הלב ", הם חומר הגלם עליו נבנית הלמידה.

המפגשים התקיימו בתדירות של פעם בשבוע, במהלך החודש פברואר ועוד לא ירדו מהפרק, מכיוון שהילדים בחרו להמשיך ולעסוק בספרים המוצגים ומשם יצאו לגילוי ויצירה של חומרים חדשים.

תוכן:
הקדמה
פגישה ראשונה
פגישה שנייה
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הפגישה הראשונה התקיימה ביום ה- 2/02/2006. הפעילות התקיימה במסגרת המפגשים הקבועים של קבוצה שנפגשת פעם בשבוע לעבודה בתחום הביטוי היצירתי.
לאחר התלבטויות רבות ועקב הרכב הקבוצה (הם ילדים שאוהבים לקרוא וכך מכירים הרבה ספרים), בחרה המחברת להציג שלושה ספרים, בהם מפלצות ומכשפות הן דמויות ראשיות. הסיבה לכך היא שזמן קצר לפני המפגש, ולאחר הצעת הילדים לעבוד על סיפורים "מפחידים", הוקרן הסרט "המבוך" סרט פנטזיה עם מפלצות ויצורים דמיוניים, ששבה את לב ודמיון הילדים.
שלושת הספרים שנבחרו הם :
* טרופותי. (כתבה: ג'וליה דונלדסון, אייר: אקסל שפלר )
* טרופותי הבת. (כתבה :ג'וליה דונלדסון, אייר: אקסל שפלר )
* חמש מכשפות הלכו לטייל. (כתבה: רונית חכם, איירה :אורה איל ).

תגים:

ספרות · ילדים · כתיבה · יוצרת · יצירתיות · ציור · קבוצה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיעוד אינטראקציה בין הסטודנטית, ילד וספר", סמינריון אודות "תיעוד אינטראקציה בין הסטודנטית, ילד וספר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.