היישום אינו מחובר לאינטרנט

המעשייה "המלך הצפרדע - או היינריך העשוי ברזל"/ האחים גרים

עבודה מס' 066008

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פרשנות על פי התיאוריה הפסיכואנליטית פרוידיאנית של המעשייה

1,957 מילים ,10 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

העיסוק בפרשנות פסיכואנליטית של סיפורי עם, מיתוסים ו -fairytales, הוא חלק מהבסיס התיאורטי של התיאוריה הפסיכואנליטית עצמה. מושגים רבים של אותה תיאוריה נקראו על ידי זיגמונד פרויד על שם מיתוסים יווניים שביטאו תהליכים מסוימים של תהליך התפתחות האישיות. מטרת עבודה זו היא להדגיש את מהלכו של תהליך התפתחותי בדמויות הסיפור ולסמן שקיפויות של אותם תהליכים בתוכן הסיפור.

קטע מהעבודה:

לא ניתן לגשת לניתוח הסיפור "המלך הצפרדע " בלי להציג כהקדמה מספר מושגים פסיכואנליטיים הרלוונטיים לפרשנות הנוכחית . לשם כך נעבור לסקירה של אותן נקודות בסיסיות בתיאוריה ונתייחס אל :
* רמות התודעה .
* המודל הסטרוקטוראלי
* המודל ההתפתחותי הפסיכוסקסואלי .

תגים:

פסיכואנליזה · פסיכואנליסיס · מיתוס · פרויד · סיפור · אגדה · גרים · ספרות · ילדים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "המעשייה "המלך הצפרדע - או היינריך העשוי ברזל"/ האחים גרים", סמינריון אודות "המעשייה "המלך הצפרדע - או היינריך העשוי ברזל"/ האחים גרים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.