היישום אינו מחובר לאינטרנט

התנהגות לא נאותה בארגונים - היעדרות מהעבודה

עבודה מס' 065794

מחיר: 482.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: איתור גורמים הקשורים להיעדרויות של עובדים במקום עבודתם.

7,766 מילים ,14 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

היעדרות מעבודה הינה תופעה הגורמת לנזקים כלכליים בכל מדינה, ללא קשר לרמת מוסר העבודה בה. חוקי העבודה בכל מדינה מרשים לעובד להיעדר ממקום עבודתו בשל מחלה או חופשה. היבט זה הוא היבט סוציאלי ומטרתו לאפשר לעובד לנוח כאשר אינו מסוגל לעבוד ועל מנת שיוכל לאגור כוח להמשך עבודתו. בעיית ההיעדרות משותפת לעובד, לארגון ובהסתכלות רחבה יותר לחברה, היות וכאשר המשק מפיק פחות כל החברה סובלת בסופו של דבר.
עבודה זו תעסוק באיתור גורמים הקשורים להיעדרויות של עובדים במקום עבודתם בין היתר מסיבה של חולי של בן משפחה ,מגדר העובד וסיבות היעדרותו.

המחקר כלל 289 נבדקים, מתוכם 61.5% נשים ו 38.5% גברים, ממוצע גילאי הנבדקים 33 עם סטיית תקן של 9.5.
מצבם המשפחתי של הנבדקים: 57.4% נשואים ו- 42.6% לא נשואים.
ממוצע מספר הילדים הוא 2 עם סטיית תקן של 1. שעות העבודה של הנבדקים עומד על 43 שעות שבועיות בממוצע עם סטיית תקן 12, מספר שנות לימוד 14 שנים עם סטיית תקן של 2.
הליך איסוף הנתונים למחקר נעשה על ידי חלוקת שאלונים מרוכזים. לאחר מכן קודדו הנתונים לקובץ מרוכז אחד בתוכנת SPSS, שמתוכו נותחו משתני המחקר הרלוונטיים להשערות הנבדקות על ידי כל קבוצה.

תוכן העניינים:
מבוא - סקירת ספרות והשערות המחקר
שיטה
תוצאות
דיון
מסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

המניע העיקרי למחקר בתחום הוא כלכלי, כלומר באיזו מידה השימוש בתמריצים כלכלים לעובדים שאינם נעדרים משפיע על תופעת ההיעדרות, כיוון שיש עבודות שנותנות תמריצים להיעדרות נמוכה. היעדרות הינה התנהגות נפוצה ויקרה משום שפעמים רבות המעביד צריך לשלם לעובד שכר על אף היותו לא בעבודה, ובנוסף היעדרות גורמת לעיתים להבאת עובד חיצוני שהשכר לו הוא לעיתים כפול ובנוסף זה גורם לשאר העובדים לעבוד שעות יותר נוספות בכדי לכסות את הפער שהנעדר גרם (זהבי, 1998).

תגים:

היעדרויות · פריון · עבודה · מין · ג'נדר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "התנהגות לא נאותה בארגונים - היעדרות מהעבודה", סמינריון אודות "התנהגות לא נאותה בארגונים - היעדרות מהעבודה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.