היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין בדידות לגלישה מרובה באינטרנט בקרב סטודנטים במכללת ספיר

עבודה מס' 065738

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מחקר קצר הבודק האם קיים קשר בין רמת הבדידות של סטודנטים לבין כמות שעות הגלישה שלהם באינטרנט.

2,067 מילים ,3 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות, חדר האינטרנט ביתר שאת לעולמנו, ופתח לפנינו אפשרויות חדשות. מטרת המחקר הנוכחי היא לבדוק האם קיים קשר בין רמת הבדידות של סטודנטים לבין כמות שעות הגלישה שלהם באינטרנט. השערת המחקר היא כי ככל שהסטודנט הינו בודד יותר כך כמות הזמן בו ישהה באינטרנט תגדל. מחקר מתאמי זה בוצע על ידי העברת שאלון בקרב 200 סטודנטים ממכללת ספיר. השאלון בדק את משתנה רמת הבדידות ובנוסף כלל שאלה אחת שתפקידה היה לכמת את שעות הגלישה, המשתנה השני. קבוצת הסטודנטים נדגמה בדגימה רנדומאלית ובלתי תלויה, ע"י חלוקת שאלונים ידנית. ממוצעי וסטיות התקן של רמת הבדידות וכמות שעות הגלישה באינטרנט הושוו, ונמצא כי ישנו קשר מובהק ביניהם. הוסק, כי יש לבצע מחקר המשך, ניסויי ולא מתאמי, שיבחן מיהו המשתנה המשפיע על מי. הדבר יסייע לביצוע מחקר אמין ומדויק יותר בתחום.

קטע מהעבודה:

בעבודתנו נבחן את הקשר בין בדידות לגלישה באינטרנט. העידן הפוסט-מודרני בו אנו מצויים כיום, השפיע באופן ניכר על התרבות ועל אופי היחסים הבינאישיים. המציאות כיום מכוונת אותנו לרציונאליות, הישגיות ואינדיבידואליזם ופחות שייכות ושיתוף שהודגשו בעבר. הטכנולוגיה שהתפתחה פלאים בעידן זה הביאה עימה גם את בשורת האינטרנט. בחנו את יחסי הגומלין בין בדידות לגלישה באינטרנט, תוך התמקדות בבדידות כמובילה לגלישה מרובה באינטרנט.
נושא רגיש זה, הגלישה הגוברת באינטרנט יחד עם הבדידות שהעידן בו אנו מצויים מגבירה, מעניין לבדיקה לדעתנו מחד גיסא מאחר וזו תופעה חדשה יחסית והכלים להתמודדות איתה עודם בראשיתם. מאידך גיסא, משום שישנן השפעות חיוביות ושליליות לתופעות אלו וחשוב לנו לבחון האם הכיוון אליו אנו הולכים הוא מועיל או פוגע. לבסוף, נושאים אלו סובבים אותנו ונוגעים ברבים מהאוכלוסייה מה שהופך אותם למעניינים.

תגים:

שיטות מחקר · אינטרנט · בדידות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין בדידות לגלישה מרובה באינטרנט בקרב סטודנטים במכללת ספיר", סמינריון אודות "הקשר בין בדידות לגלישה מרובה באינטרנט בקרב סטודנטים במכללת ספיר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.