היישום אינו מחובר לאינטרנט

כניסת סין לארגון הסחר העולמי

עבודה מס' 065725

מחיר: 338.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מדוע האיחוד האירופי תמך בכניסתה של סין לארגון הסחר העולמי?

3,467 מילים ,13 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו אנסה להראות כי לאיחוד האירופי היה תפקיד משמעותי בתהליך כניסתה של סין לארגון הסחר העולמי. שאלת המחקר שעליה אנסה לענות הינה: מדוע האיחוד האירופי תמך בכניסתה של סין לארגון הסחר העולמי?
טענתי המרכזית היא שהתמיכה של האיחוד האירופי בסין נבעה בעיקר מתוך הרצון לקדם אינטרסים פוליטיים, מסחריים וכלכליים עם סין ולחזק את מעמדו של האיחוד האירופי בזירה הבינלאומית.
בכדי לתמוך בטענה שהצגתי לעיל, בחלק הראשון של העבודה אסקור בקצרה את מערכת היחסים שבין האיחוד האירופי וסין תוך התייחסות לנקודות זמן מרכזיות במערכת יחסים זו. בחלק השני אנסה להראות מהם השיקולים והאינטרסים שעמדו לנגד עיניהם של קובעי המדיניות כלפי סין באיחוד האירופי. בחלק השלישי אציג שתי דוגמאות לכיצד באה לידי ביטוי התמיכה של האיחוד האירופי במהלך המשא ומתן בכניסתה של סין לארגון הסחר העולמי. בחלק הרביעי של העבודה אציג בקצרה את שיתוף הפעולה של האיחוד האירופי עם סין מאז כניסתה לארגון הסחר העולמי והחלק החמישי של העבודה יוקדש לסיכום.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק א' - סקירת מערכת היחסים שבין האיחוד האירופי וסין
חלק ב'- החלטת האיחוד האירופי לתמוך ולסייע לסין להיכנס לארגון הסחר העולמי:שיקולים ואינטרסים
חלק ג'- כיצד באה לידי ביטוי התמיכה של האיחוד האירופי במהלך המשא ומתן לכניסתה של סין לארגון הסחר העולמי?
חלק ד'- שיתוף הפעולה של האיחוד האירופי עם סין כתוצאה מכניסתה ל-WTO
חלק ה'- סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בעקבות צמיחתה של סין כשחקן מרכזי במערכת הבינלאומית נדרש האיחוד האירופי להגיב ביעילות ובמהירות לכוחה העולה. עיקר האתגרים שעומדים בפני אירופה כיום הינם: שינויי אקלים, תעסוקה, הגירה ובעיות ביטחון. בכדי להתמודד עם בעיות אלו החליט האיחוד האירופי כי יש גם לטפל בנושאים אלו יחד עם סין על בסיס מערכת הערכים האירופית.(2) לשם כך, האיחוד האירופי החל להתחשב במימד הסיני בכל הסוגיות שעומדות על הפרק כחלק מהתווית המדיניות הפנים והחוץ של האיחוד האירופי. תהליך זה דרש מעורבות ושיתוף פעולה בין המדינות החברות באיחוד בכדי ליצור חזית אחידה מול סין.

תגים:

סין · איחוד · אירופי · WTO · ארגון · הסחר · העולמי · גלובליזציה · כלכלה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כניסת סין לארגון הסחר העולמי", סמינריון אודות "כניסת סין לארגון הסחר העולמי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.