היישום אינו מחובר לאינטרנט

כימיקלים לישראל - אסטרטגיה עסקית

עבודה מס' 065709

מחיר: 392.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה.

6,936 מילים ,4 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

כימיקלים לישראל בע"מ (להלן: "החברה") הינה חברה רב לאומית אשר נוסדה בשנת 1968 כחברה ממשלתית, והופרטה בשנת 1992. פעילותה של החברה מתבססת, בעיקרה, על משאבי הטבע- אשלג, ברום, מגנזיום ומלח מים המלח; וסלע פוספט מהנגב, הכל על סמך זיכיונות ורשיונות ממדינת ישראל. עוד מתבססת הפעילות על מכרות אשלג ומלח בספרד ובאנגליה, על סמך הסכמי חכירה ורישיונות מהרשויות המוסמכות במדינות אלו.
חזון החברה - להיות בשורה הראשונה של החברות המנהיגות את תחום הכימיקלים ברחבי העולם.
ייעוד ותחומי העיסוק של החברה - כיל עוסקת בהפקת מינרלים ובמכירתם ברחבי התבל, וכן בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי המשך לחקלאות ולתעשייה. תחומי עיסוק העיקריים של החברה הינם בתחומי הדשנים והכימיקלים המיוחדים בארבעה מגזרים- דשנים, מוצרים תעשייתיים, מוצרי תכלית ומטלורגיה.

תוכן העניינים:
1. החברה, מטרותיה ויעדיה
2. ניתוח בעלי העניין (Stakeholders)
3. ניתוח הסביבה העסקית
4. בניית אסטרטגיה עתידית
5. בחירת אסטרטגיית העל
6. אסטרטגיות פונקציונליות
7. מיסוד אסטרטגיה
8. בקרה והערכה
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

- סביבה פוליטית - תנאים כלכליים מושפעים ע"י פוליטיקה ומדיניות הממשלה. החלטות ממשלה משפיעות על החברה בצורה ישירה ועקיפה, ויוצרות הזדמנויות ואיומים.
המצב המדיני בו שרויה החברה ו/או פעולות הטרור באזורים בהם החברה פועלת עלולים להשפיע לרעה על החברה. ההשפעה יכולה להתבטא בעיכוב בייצור, בהפצה, אובדן רכוש או פגיעה בעובדים והעלאת מחיר הביטוח. בנוסף, מפעלי החברה יכולים להיות יעד לפעולות הטרור בשל הכימיקלים שבאחזקתם. לחברה אין ביטוח כנגד נזקי המלחמה או פעולות טרור מלבד ביטוח של המדינה המכסה נזק פיזי בלבד של הרכוש ללא ערך כינון.

תגים:

תוכנית · עסקית · אסטרטגיה · כימיקלים · ניתוח · סביבה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כימיקלים לישראל - אסטרטגיה עסקית", סמינריון אודות "כימיקלים לישראל - אסטרטגיה עסקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.