היישום אינו מחובר לאינטרנט

עיתון "הארץ The Marker"

עבודה מס' 065462

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח שיווקי של העיתון

9,431 מילים ,17 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

המוצר אותו בחרתי לנתח בעבודתי הוא עיתון "הארץ".
עיתון "הארץ" הינו העיתון היומי השלישי בתפוצתו בישראל, "הארץ" הוא גם מהוותיקים בעיתונים במדינה. העיתון החל לצאת לאור כבר בשנת 1919 ומודפס באופן שוטף קרוב לתשעים שנה. כמובן שבמהלך השנים עבר העיתון שינויים רבים, אולם הרוח השלטת בעיתון נשמרה עד ימינו. בשנת 1939 רכש את העיתון שלמה זלמן שוקן , עבור בנו גרשום שוקן. גרשום שוקן ערך את העיתון מ 1939-1990 . מאז ועד היום העיתון נמצא בבעלותה של משפחת שוקן.

עיתון הארץ שייך ל"קבוצת הארץ" אשר בבעלותה גם הוצאת שוקן - הוצאת ספרים, מקומוני רשת שוקן, האתר הכלכלי The Marker, 33% מאתר "וואלה" והעיתון בשפה האנגלית The Herald Tribune"" אשר חציו כתבות מהעיתון הבינלאומי "The Herald Tribune", וחציו כתבות מתורגמות מעיתון "הארץ".
לאחר שנים רבות בהם הייתה החברה בבעלותה הבלעדית של משפחת שוקן, נמכרו 25% מכלל החברה למו"ל הגרמני דומונט-שאוברג תמורת 25 מליון יורו . כיום המו"ל של העיתון הוא עמוס שוקן, בנו של גרשום שוקן, ועורך העיתון הוא דוד לנדאו.

עיתון "הארץ" יוצא לאור בפורמט של broadsheet, דפי העיתון כפולים בגודלם מדפי שאר העיתונים היומיים המרכזיים בארץ, אשר יוצאים בפורמט של tabloid. בימים אלו עובר הארץ מהפך, החל מה18.2.07 יוצא העיתון בפורמט מידי - זהו הפורמט קטן מהברודשיט , אך גדול יותר מהטאבלויד.

לפני מעל לשנתיים,בינואר 2005, שינה עיתון" הארץ" את המוסף הכלכלי שלו, שמו הוחלף ל "The Marker" כשמו של אתר האינטרנט שבבעלות קבוצת "הארץ". המוסף הכלכלי עבר לפורמט טאבלואידי, ובהנהגתו של העורך הכלכלי גיא רולניק, שונה גם אופיו.
בתקופה זו עיתון הארץ יצא לדרך חדשה וממצב של שחיקה מתמשכת במספר המנויים לאורך מספר שנים, החל הארץ להגדיל את מספר המנויים בכל שנה, בשנתיים האחרונות .

בהמשך העבודה, אנתח את המוצר עיתון "הארץ" , תוך שימוש בכלים הבאים:
1. תשאול לקוחות על ידי סקרי שביעות רצון וניתוח התוצאות .
2. תשאול עובדי העיתון בעיקר ממחלקות המכירות והשיווק.
3. ניתוח נתוני מכירות איכותיים של העיתון מ2003 ועד היום.
4. השוואת החברה למתחרותיה תוך התמקדות ביתרונות ובחסרונות.

תוכן העניינים:
1. רקע על המוצר
2. תמהיל השיווק
3. מחזור חיי המוצר
4. ניתוח השאלונים
5. סיכום תוצאות השאלונים
6. ניתוח הארגון על פי מודל S.W.O.T
7. מסקנות
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים

קטע מהעבודה:

מוצר (Product)
כל דבר שאפשר להציעו כדי לספק צורך או רצון.
לפי גישת המוצר, צרכנים יעדיפו את המוצרים המציעים להם את מרב האיכות, הביצועים או החדשנות. מנהלים בארגונים הדוגלים בגישת המוצר מפנים את מרצם לייצור מוצרים עדיפים ושיפורם במשך הזמן .

הגדרת המוצר: המוצר הוא עיתון יומי בעברית, המאגד בתוכו אינפורמציה אקטואלית במגוון נושאים.
את המוצר ניתן לרכוש בכל בוקר בחנויות,קיוסקים,סופרמרקט, חנויות ספרים וכדומה.
רוב הקוראים מקבלים את העיתון עד לפתח ביתם בצורה סדירה, בהיותם מנויים על העיתון

תגים:

swot · שיווק · תמהיל · השיווק · מוצר · ניתוח · שיווקי · עיתונות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עיתון "הארץ The Marker" ", סמינריון אודות "עיתון "הארץ The Marker" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.