היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת ישרוטל

עבודה מס' 065267

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ענף התיירות והמלונאות בארץ וניתוח חברת מלונות ישרוטל תוך השוואה לחברת מלונות דן.

10,844 מילים ,11 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודתנו זו נסקור תחילה את התנאים הכלכליים שהשפיעו ומשפיעים על ענף התיירות והמלונאות בארץ. לאחר מכן נפנה לנתח את חברת מלונות ישרוטל בע"מ בפני עצמה וכן תוך השוואה לחברת מלונות דן בע"מ, שמקבילה באופייה לישרוטל ואחת ממתחרותיה. נמצא כי ישנו דמיון רב בין השתיים וכי השוני יכול ללמדנו על מצבה של ישרוטל. סקירתנו התבססה על דו"חות דירקטוריון, דוחות כספיים, מאמרים כלכליים ומידע ממקורות אקדמאים. סקרנו את ההיבט הפיננסי תוך שימוש בכלים פיננסיים כגון יחסים פיננסיים, ניתוח דוחות המאזן, הרווח והפסד אופקית ואנכית, וכן את הדו"ח על תזרים המזומנים. נסיים בהערכת שווי של חברת ישרוטל לפי שיטת היוון תז"מDCF)).
ממצאים עיקריים:
שוק המלונאות הוא שוק תחרותי ביותר, אך בשוק המלונות מדרגה ראשונה, שתי חברות בלבד מחזיקות בחלק שוק הגדול - מלונות דן ומלונות ישרוטל. בענף המלונאות ישנה מגמת שיפור ניכרת, וכראיה לכך חברת ישרוטל הציגה רווח נקי לאחר שנים של הפסדים. חברת ישרוטל מתאוששת מהמצב הביטחוני הקשה ששרר במדינת ישראל בתחילת המילניום הנוכחי לאור התגברות כניסת התיירים לארצנו ובמקביל שיפור במצב הכלכלי במדינה, ניתן לצפות כי מגמה זו תימשך גם בעתיד הנראה לעין. ייאמר לזכותה של ישרוטל כי גם בזמן המשבר הצליחה לייצר מזומנים מפעילות שוטפת, בעיקר בשל יכולתה להמשיך להשקיע במלונות חדשים ושיפוץ קיימים וליצר בכך מוצרים מפתים לשוק הקיים.
מבדיקת היחסים הפיננסיים עולה כי חל שיפור מהותי-חיובי הכולל גידול במכירות,והצגת רווח נקי.

תוכן העניינים
1. מבוא
2. סקירת ענף המלונאות
3. סקירת החברה
4. ניתוח S.W.O.T
5. ניתוח מגמות
5.1 ניתוח המאזן
5.2 ניתוח דו"ח רווח והפסד
5.3 ניתוח יחסים פיננסיים
6. ניתוח דו"ח על תזרים מזומנים
7. הערכת שווי
8. סיכום ומסקנות
9. ביבליוגרפיה
10. נספחים

קטע מהעבודה:

ענף המלונאות נמצא במגמת התאוששות מהמשבר החמור שהיה נתון בו מאז סוף שנת 2000. הסימנים לכך נמצאים בנתוני הלמ"ס ובדו"חות הכספיים של החברות הציבוריות הפועלות בענף.
היציאה מן המשבר התאפשרה הודות לרגיעה הביטחונית (שעיקר השפעתה על תיירות חוץ), לשיפור במצב הגיאופוליטי בישראל, האצה של קצב הצמיחה הגבוהה שאפיין את שלוש השנים האחרונות, המשך התרחבות הפעילות הריאלית, גידול ניכר בצריכה הפרטית, לאחר יציבות מסוימת במחצית השנייה של 2005 ועוד (שאלו משפיעים בעיקר על ביקוריהם של ישראלים בבתי המלון) (1).
---------------------------------------------------------------------
1. בנק ישראל, סקירת ההתפתחויות הכלכליות במחצית הראשונה של 2006.

תגים:

הערכת · ישרוטל · ניתוח · פיננסי · שווי · מלונאות · תיירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת ישרוטל", סמינריון אודות "ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת ישרוטל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.