היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת פלסאון בע"מ

עבודה מס' 064824

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת החברה וניתוחה, תוך השוואה לחברת פלסטו שק

8,021 מילים ,16 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה הזו אנו סוקרים את ענף הפלסטיקה אשר תופס מקום חשוב בכלכלה הישראלית. המפעלים מייצאים את מוצריהם בקצב שעולה מדי שנה, לשווקים שונים בכל העולם ומביאים בעקבות זאת מטבע זר לישראל.
החברה בנתה לעצמה במהלך השנים מוניטין של יצרנית מוצרים באיכות גבוהה. החברה שמה דגש רב על פיתוח ורכישת טכנולוגיות חדשות במטרה להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעלויות ייצור סבירות. בשנת 2004 מדורגת פלסאון בין 12 היצואנים הגדולים, החברה הגבירה בהתמדה את שליטתה בהפצה ובמכירות על ידי הקמה של חברות בת בינלאומיות: באיטליה, גרמניה, צרפת, אנגליה, ברזיל ואוסטרליה, והיא מחזיקה בבעלות חלקית במספר חברות שיווק נוספות.
ננתח את החברה באמצעות מודל,SWOT נבחן את נקודת החוזק, החולשה, ההזדמנויות והאיומים.
נערוך השוואה בין חברת פלסאון לחברת פלסטו שק. חברת פלסטו שק, מאז הקמתה, עוסקת בפיתוח וייצור של יריעות פלסטיק, בין הגורמים החיוביים המשפיעים או העשויים להשפיע על מעמדה התחרותי של הקבוצה ניתן למנות את מעמדה הדומיננטי של הקבוצה כאחת מחמש היצרניות הגדולות בשוק, מוצריה המבודלים והמיוחדים, חדשנות, בידול והקפדה על איכות היצור וכן מערך הפצה בינ"ל המאפשר לקבוצה לחדור ולהתבסס בשווקים חדשים. מדובר בחברה אמידה בעלת יכולות לגדול להרחיב את עצמה בשוק המקומי ובחו"ל.
נלמד על מצבה העסקי והפיננסי של חברת פלסאון באמצעות ניתוח הדוחות הכספיים: מאזן, דוח רווח והפסד, דוח תזרים מזומנים, דירקטוריון, נערוך השוואה בין חברת פלסאון וחברת פלסטו שק באמצעות יחסיים פיננסיים: יחסי נזילות, יחסי פעילות, יחסי איתנות, יחסי רווחיות.
נבצע הערכת שווי.


תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירת ענף הפלסטיקה בישראל
3. סקירת חברת פלסאון
4. ניתוח swot
5. ניתוח המאזן והאיתנות הפיננסית
6. ניתוח דו"ח רווח והפסד
7. ניתוח דו"ח תזרים מזומנים
8. סיכום - תוצאות הניתוח
9. הערכת שווי
10. סיכום ומסקנות
11. בביבליוגרפיה (דוחות ואתרי אינטרנט)

קטע מהעבודה:

אין ספק כי ענפי הפלסטיק והגומי תופסים מקום חשוב בכלכלה ישראלית. מפעלים אלו מספקים אלפי מקומות עבודה בעיקר באזורי פיתוח ובאזורי עדיפות לאומית, המפעלים מייצאים את מוצריהם בקצב שעולה מדי שנה, לשווקים שונים בכל העולם ומביאים בעקבות זאת מטבע זר לישראל.
מפעלי הפלסטיק מונעים יבוא - יבוא שישפיע לרעה על מאזן התשלומים. גם בשנים הקשות של 2001 ו- 2002, שמרו מפעלי הפלסטיק והגומי על מקומם בכלכלה העולמית, שיפרו את מוצריהם, יצרו מוצרים חדשים ופתחו שווקים חדשים במדינות שהיו זרות קודם ליצוא הישראלי.
במפעלים קיימת התחדשות מתמדת ומאבק להחדרת מוצרים חדשים לשוק. הגורם החשוב ביותר להתפתחות התחום הוא הרמה המקצועית הגבוהה במפעלים, מפעלים שמייצרים מוצרים מיושנים יוצאים מהשוק ורק המפעלים המנוהלים על ידי מקצוענים - שורדים.

תגים:

תעשיה · תעשייתי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת פלסאון בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח פיננסי והערכת שווי - חברת פלסאון בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.