היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית - מערכת "סע-בטוח"

עבודה מס' 065247

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח תמציתי של השוק, כהכנה לשיווק המערכת.

1,805 מילים ,3 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

המערכת מותקנת בתא הנהג וגם מחוץ למכונית. היא תזהיר את הנהג במקרה של קרבת יתר למכוניות אחרות, במעבר על מהירות מותרת, תודיעה לו על תנאי הסביבה ותעזור לחנות. המערכת גם תזהיר נהגים אחרים במקרה של אי שמירת מרחק, במקרה של בלימה פתאומית והתקרבות מהירה. הכול בהודעות כתובות.
יש גם כאלה שחשים צורך עז להתבטא ולהביא את דעתם באמצע הכביש לגבי הנהג מאחור, ובכן המערכת פותרת גם בעיה זו.

קטע מהעבודה:

התמורות במשקים המודרניים וההתפתחות הטכנולוגית הביאו לעלייה ברמת החיים, ובשל כך לגידול במספר כלי הרכב. הם גרמו, בין השאר, לגידול במספר התושבים המתגוררים בבתים צמודי קרקע בפריפריה של המטרופולינים, הרחק ממקומות העבודה, ולשינויים בתרבות הפנאי. ההתפתחות הכלכלית של המשק הגדילה את הצורך בניידות של תושבים וסחורות. כל אלה הביאו לגידול מהיר במספר כלי הרכב הנעים בכבישים, ובעקבות זאת לגידול במספר תאונות הדרכים, במספר הנפגעים בהן ובהיקף הנזקים לרכוש. חיי בני אדם נקטלים, נפגעים רבים נותרים נכים לכל ימי חייהם, והנזק שנגרם למשק מסתכם במיליארדי ש"ח בשנה.

תגים:

SWOT · הקידום · השיווקי · התמהיל · חלופות · פילוח · פיתוח · שוק · יזמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית - מערכת "סע-בטוח" ", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית - מערכת "סע-בטוח" " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.