היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול התפעול - ניתוח רשת חנויות משקפיים

עבודה מס' 064816

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תהליכים ארגוניים, הסביבה העסקית ומבנה הארגוני, תהליכי הייצור, איכות ושרשרת האספקה של הארגון והצעת שיטות ומודלים לייעול ושיפור תהליכים אלו.

1,908 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בחרתי ברשת חנויות אופטיקה, המייבא ומשווק משקפי ראיה ושמש לשכבות חלשות של חברה ישראלית. תיארתי את ההיסטוריה של הארגון, את תהליכיו, את הסביבה העסקית ומבנה הארגוני שלו.
ניתחתי את תהליכי הייצור, איכות ואת שרשרת האספקה של הארגון והצעתי שיטות ומודלים לייעול ושיפור תהליכים אלו. לסיום המלצתי על מודל ותהליך לפיתוח מוצרים חדשים לארגון.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
תיאור הארגון
איכות בארגון
האסטרטגיה התפעולית על פי מסגרת HILL
שרשרת אספקה:
-הצעה לניהול רכש
-הצעה לניהול קיבולת
-הצעת גישה לניהול איכות
הצעת תהליך לפיתוח מוצרים חדשים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ניו-אופ. אינט. מתמקדים בייצור משקפיים זולות, אשר מקור ייצור המסגרות הוא בסין, ומקור ייצור העדשות הוא בארץ. החברה משווקת משקפיים אשר ניתן להתאים לכל טעם הודות למגוון רחב של עדשות ראיה מיוצרות מפלסטיק וזכוכית, ומבחר גדול יחסית של סוגי מסגרות, אשר ניתן להתאים לכל מין וגיל וצורת פנים.

הלקוחות של החברה הינם פלח שוק של אנשים בכל גילאים ומשני המינים, בעלי ליקויי ריאה ממגזר היהודי ועולים, המתגוררים באזורי הימצאות של סניפי החברה, ובעלי מועמד סוציו-אקונומי בינוני - נמוך. ללקוחות כוח מיקוח מאוד גבוהה הודות לרמת התחרות בענף ומגוון המוצרים בשוק.

תגים:

SMART · SWOT · TQM · ארגונית · היל · מודל · עסקים · עסקית

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול התפעול - ניתוח רשת חנויות משקפיים", סמינריון אודות "ניהול התפעול - ניתוח רשת חנויות משקפיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.