היישום אינו מחובר לאינטרנט

שביעות רצון של עובדים בחברת "מיקוד" (הצעת מחקר)

עבודה מס' 064794

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם יש קשר בין שביעות רצון של עובדים שחברתם עברה תהליך רכישה לבין מידת הזדהותם עם התרבות הארגונית החדשה ? הצעת מחקר.

4,752 מילים ,16 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

קבוצת מיקוד מתמחה במתן שירותים למבנים ולנכסים הכוללים: אבטחה ושמירה, מיגון אלקטרוני, מוקד ובקרה, תחזוקה טכנית וכח אדם והשמה. מיקוד בעלת ניסיון מקצועי של למעלה מ- 25 שנה. הקבוצה מעסיקה, מנהלת ומתפעלת כ- 3,500 עובדים עבור מאות לקוחות וגופים מהמובילים במדינה.
מיקוד מובילה בתחומה כאשר מדיניותה לספק שירותים מקצועיים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים .החברה נותנת אחריות מלאה על כל השירותים והמוצרים ומחויבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר לשביעות רצון לקוחותיה. החברה משקיעה בהדרכת עובדיה, בניהול ובקרה על מנת לעמוד בכל הדרישות תוך קיום הסכמי השרות עבור לקוחותיה.
הארגון מורכב ממספר אגפים, ארבעה המרכזים בתוכם מתן שירותים חיצוניים (שמירה ואבטחה; ניקיון ואחזקה; תחזוקה טכנית; ואספקת כח-אדם) וכן אגפים פנימיים (ביטוח פנימי, כח אדם, הדרכה ואימון עובדים). בראש כל אגף עומד מנהל תחום המנהל את האגף בעצמאות מהאגפים האחרים ובכפיפות רק להנהלת החברה ישירות.
במהלך אוקטובר 2002 רכשה קבוצת מיקוד את חברת קירט והתחייבה לקלוט כ- 1,400 מעובדיה. בעבודתי כמנהל של המחלקה לאבטחת אישים בחברת מיקוד, חובתי הייתה לדאוג לקלוט את העובדים החדשים ולוודא את הטמעתם בתרבות הארגונית ולהבטיח את שביעות רצונם על מנת להבטיח את הצלחת הרכישה והמשך שיתוף הפעולה בחברה המאוגדת.

הבעיה העסקית הנחקרת :
במסגרת הרכישה של חברת קירט על ידי חברת מיקוד, היה צורך בביצוע של שינוי ארגוני על הענפים עליהם חלשה חברת קירט ושיטת הטיפול בהם, וכן הערכה מחדש של עובדים קיימים שעבדו שם, לצד עובדים חדשים שנכנסו לצדם. הרכישה והביטול של קיומה של חברת קירט יצרו מצב חדש בו עובדי קירט לשעבר שנקלטו בחברת מיקוד המורחבת, מצאו עצמם בתוך מערכת זרה שיוצרת בעיות הזדהות עם מקום העבודה (אשר עבר טרנספורמציה מחדש) וצורך בהסתגלות מחודשת למקום העבודה. עובדי קירט לשעבר מצאו עצמם בחברה חדשה, בה הם ממשיכים לעבוד במה שעסקו כל העת, אך ללא התחושה של הותק והניסיון שהצטברו במקום העבודה הקודם, אלא כמועסקים חדשים שצריכים להוכיח את עצמם. המצב החדש יוצר חששות וקשיי התאקלמות אשר פוגעים בשביעות הרצון של העובדים החדשים ובקליטה מהירה של אותם עובדים.

שאלת המחקר
האם יש קשר בין שביעות רצון של עובדים שחברתם עברה תהליך רכישה לבין מידת הזדהותם עם התרבות הארגונית החדשה ?

קטע מהעבודה:

בעידן השוק הגלובלי נפוצה התופעה של חיסול הקיום העצמאי של חברות קטנות וריכוזם תחת שליטה של תאגידי ענק. במסגרת תופעה זו מתבצעות כל הזמן רכישות ומיזוגים של חברות קיימות, המצריכים מהלכים של ייעול המערכת החדשה ועיצובה ליחידה אחת (שגיב 2004). תחת מטרה זו יש צורך בארגון מחדש של התפקידים והמשרות של החברה המוגדלת, אשר תכלול קליטת אנשים חדשים ופיטורים של חלק מהעובדים של החברה הנרכשת.

תגים:

כוח · אדם · עובד · ניהול · מעביד · רכישה · תרבות · ארגונית · קליטת · עובדים · חברה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שביעות רצון של עובדים בחברת "מיקוד" (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "שביעות רצון של עובדים בחברת "מיקוד" (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.