היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עסקי של אתר ההיכרויות Jdate

עבודה מס' 064478

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האתר מבחינה שיווקית ע"פ מודלים שונים ומתן פתרונות לבעיות שירות הלקוחות.

3,853 מילים ,3 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

אתר ההכרויות Jdate אשר נוסד בשנת 1997 נמצא בשוק אתרי ההכרויות מתחילת הפעלתם. JDate הפך להיות המוביל בקהילת אתרי ההכרויות היהודיים ברחבי העולם. עם מאות אלפי חברים רשומים ועוד אלפים שמצטרפים מדי חודש, זה לא פלא שאנחנו מצליחים להפגיש בין כל כך הרבה אנשים.
בישראל חיים כיום כ 1,000,000 פנויים ופנויות מעל גיל 25. זו זכותם של כל איש ואישה הפנויים למערכת יחסים אמיתית להכיר אחד את השנייה ולבנות יחדיו עתיד משותף. על מנת לסייע לקהילה אדירה זו JDate.co.il שם למשימה לאפשר לכל אדם למצוא את הנפש התאומה שלו ולבנות תא משפחתי.

תוכן עניינים:
מבוא
פרק 1 - סווג שירותים עפ"י המודל של LAVELOCKS CLASSIFICATION
פרק 2 - חשיבות השירותים עפ"י מודל משיבות מול ביצוע MARILLA JAMES
פרק 3 - ניתוח הסביבה השיווקים עפ"י מודל PEST ; SWOT ; PORTER
פרק 4 - מיצוב ובידול השירות
פרק 5 - תמהיל השיווק
פרק 6 - בעיות שירות ומפת שירות עפ"י LAVELOCK
פרק 7 - שביעות רצון ונאמנות לקוח חיצוני
פרק 8 - תוכנית לטיפול בתלונות לקוח
פרק 9 - המלצות לפתרון
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עפ"י המודל המסווג את השירותים לשישה דרכים להבנת שירות.
ב- J-DATE באים לידי ביטוי סווגי השירות הבאים:
א.אופי מקבל השירות: השירות מכוון לאנשים בכל הגילאים, בכל המקצועות, בכל המינים, ובכל האזורים בארץ ובעולם.
א.1. מוקד טלפוני מאויש בכל שעות היממה לשאלות, תקלות טכניות וכדו'. (אדם לאדם).
א.2. אתר האינטרנט המספק את השימוש בשירות וכן את האפשרות לקבל שירות דרך ממשקי התכתבות. (אדם לעצם לעצם לאדם).
סיוע ומתן השירותים בסביבת האינטרנט :
לקוחות שאינם מנויים: מחירון, רכישת מנוי, אודות האתר, פרטיות, בטחון, תנאי שירות, הצצה למנויים אך ללא אפשרות לתקשר אתם.
ללקוחות מנויים: כניסה למאגרי המידע הכוללים: אירועים ומסיבות, שרות לחברים, מחירון, רכישת מנוי חדש , עזרה ועצות סיום מנוי, דו"ח תשלומים, תנאי שירות, שינוי הפרופיל, סיום מנוי, רשימת חברים שפנו אליך, רשימת חברים שפנית אליהם, רשימת חברים שחסמת ועוד.

מקורות:

Dibb, Simkin, Pride, Ferrell (1997) Marketing, 3 European Edition
Houghton Mifflin.
Fisk R.,Grove J., John J., (2000) Interactive Services Marketing, Houghton
Mifflin Company.
קוטלר, פ., הורניק, י., (2000) ניהול השיווק - מהדורה חדשה, האוניברסיטה הפתוחה.
www.allmarketing.co.il
WWW.JDATE.CO.IL
WWW.CUPID.CO.IL
WWW.CAPIYOT.CO.IL

תגים:

שיווק · לקוח · היכרות · אינטרנט · שידוכים · קופידון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסקי של אתר ההיכרויות Jdate", סמינריון אודות "ניתוח עסקי של אתר ההיכרויות Jdate" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.