היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח הסרט צ'יינטאון של רומן פולנסקי (תרגיל)

עבודה מס' 064312

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסרט צ'יינטאון לפי תיאורית ז'אנר, לפי תומס שץ

1,044 מילים ,3 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

עבודה זו תתייחס למידת התאמתו של הסרט צ'יינהטאון למאפייני קבוצת ז'אנר של סדר חברתי ומידת התאמתו של מבנה הסרט לארבעת השלבים עליהם מדבר תומס שץ (Schatz) במאמרו "From Hollywood Genres: Film Genre and Genre Film".

קטע מהעבודה:

במאמרו מחלק שץ את סרטי הז'אנר לשניים, ז'אנרים של סדר חברתי ובעלי חלל מוגדר (גנגסטר, בלש ומערבון) וז'אנרים של אינטגרציה חברתית, חלל לא מוגדר (קומדיה, מלודרמה ומיוזיקל). הסרט צ'יינהטאון שייך לקבוצת הסרטים המאופיינים כז'אנר של סדר, אך ניתן למצוא בו גם מעט מוטיבים המצויים בז'אנר של אינטגרציה. כמו למשל, רוב עלילת הסרט מתרחשת בעיר, לוס אנג'לס, כמקובל בסרטים בעלי חלל מוגדר. כשגיבור הסרט יוצא לחקור הוא יוצא מהעיר ומגיע למקומות שונים סביב לוס אנג'לס, חוף הים, מאגרי מים ופרדסים למשל, שלא כמקובל בז'אנר זה אך חיוני לקידום העלילה בסרט.

מקורות:

Schatz, Thomas. "From Hollywood Genres: Film Genre and Genre Film", Theory and Criticism, Leo Braudy and Marshall Cohen (eds), New York and Oxford: Oxford U P, 1999. 642-653.
פילמוגרפיה
Polanski, Roman. Chinatown. USA. 1974.

תגים:

אנר · קולנועיות · תומס · תיאוריות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסרט צ'יינטאון של רומן פולנסקי (תרגיל)", סמינריון אודות "ניתוח הסרט צ'יינטאון של רומן פולנסקי (תרגיל)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.