היישום אינו מחובר לאינטרנט

רומן חניכה והתבגרות

עבודה מס' 069200

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רומן חניכה והתבגרות לפי הספר "מישהו לרוץ איתו"/ דויד גרוסמן

5,087 מילים ,13 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

רומן חניכה הוא ז'אנר ספרותי בעל מאפיינים תמאטיים וסטרוקטורליים. העבודה תתאר את מאפייניו הבולטים ביותר של סיפור ההתבגרות על דרך התיאור הז'אנרי כפי שהוא מעוצב בסיפורים וברומנים העוסקים בגיל ההתבגרות בספרות. העבודה מציגה היבטים פסיכולוגיים וסוציולוגיים של תהליך ההתבגרות עפ"י היצירה הספרותית של דוד גרוסמן, "מישהו לרוץ איתו", בהתבסס על ההנחה שקיימת זיקה בין ספרות לפסיכולוגיה העוסקת המון במאפייני גיל ההתבגרות.

תוכן העניינים:
חלק א':
מבוא
מאפייני רומן החניכה
חלק ב':
היצירה "מישהו לרוץ איתו"/דוד גרוסמן
מאפייני רומן החניכה כפי שהם באים לידי ביטוי ביצירה
חלק ג':
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הגיבור:
הרומן מתאר את חיי הגיבור מילדותו עד בגרותו. נקודת המוצא היא שיצירות אלה מעמידות במרכזן גיבור מתבגר המתמודד עם שאלות של זהות ומאפיינים אלה מציגים את היבטיה השונים והרב-גוונים של הזהות: אישית, מינית וחברתית. היצירות השונות מעמידות את ההתבגרות לעתים כאירוע ולעתים כתהליך שכלולים בו טקס או סדרת טקסים של חניכה. הגיבור עובר תהליך של הארה והבנה, תהליך של גילוי, תהליך זה מלווה בהתבוננות פנימית, זהו תהליך רפלקטיבי, הוא כרוך בהתבוננות חיצונית, בדיקה של החברה, המשפחה, הסביבה וכו' ומכאן הוא עובר תהליך של מודעות עצמית והתפתחות אישית.

תגים:

גיל ההתבגרות · טקסי מעבר · טקס מעבר · פסיכולוגיה · דמויות · ניתוח דמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רומן חניכה והתבגרות ", סמינריון אודות "רומן חניכה והתבגרות " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.