היישום אינו מחובר לאינטרנט

מסעות ב"שושה" - רומן ע"י יצחק בשביס זינגר

עבודה מס' 065121

מחיר: 132.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח האוטוביוגרפיות שברומן, המבנה של הרומן והדמות של שושה.

1,617 מילים ,1 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

העבודה מנתחת את הרומן "שושה" של בשביס-זינגר מהכיוונים הבאים: האוטוביוגרפיות של הרומן (הדומה והשונה בין הדמות של אהרון גריידינגר ובשביס זינגר), המבנה הספרותי של הרומן (חטא - תשובה - תיקון), ניתוח דמותה של שושה וחשיבות דמותה לבשביס זינגר.

קטע מהעבודה:

עלילת הרומן והנוף שבו העלילה מתפתחת גורמים לחשוב שהרומן אוטוביוגרפי וכתוב כמעט כספר זכרונות. נראה שקווי חייו של הגיבור הראשי של "שושה" דומים ביותר לביוגרפיה של זינגר עצמו, עד כדי כך שלקראת הסוף לא נשאר כמעט ספק שהוא מדבר על עצמו ורק על עצמו. אהרון גריידינגר, המקבל מסליה את הכינוי המצחיק "צוציק", הוא יוצא משפחה דתית ביותר בדומה זינגר, אשר עוד בנערותו יוצא מהשגרה היהודית המסורתית והפוך לסופר חילוני ועיתונאי. וכמו זינגר בתקופת וורשה, אהר'לה נאלץ לעסוק בעבודה ספרותית שחורה, אשר לא מביאה לו לא סיפוק ולא פרנסה. כאשר הוא כבר עומד בפני פשיטת רגל כלכלית ורוחנית, מוריס פייטלזון מציג אותו למיליונר האמריקאי סם דריימן ולאהובתו בטי. הם מזמינים מחזה אצל הספור המתחיל, מחזה אשר אמור להעלות את בטי לפסגת התהילה בתיאטרון היהודי. כך גריידינגר מתחיל לכתוב את "בתולת לובומיר" - מחזה שמזכיר מאוד את הרומן הידוע של זינגר "ינטל".

תגים:

בשוויס · וורשה · זינגער · יהדות · יידיש · פולין · שואה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מסעות ב"שושה" - רומן ע"י יצחק בשביס זינגר", סמינריון אודות "מסעות ב"שושה" - רומן ע"י יצחק בשביס זינגר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.