היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת הפרסומות על בני נוער

עבודה מס' 064267

מחיר: 312.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תפיסת הפרסומות בהן מופיעים ילדים ובני נוער על ילדים בני אותו גיל

6,552 מילים ,27 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

הצירוף של "ילדים וכלכלה" הופך לאחד מתחומי הצרכנות החמים ביותר כיום, בארה"ב לדוגמא, דמי הכיס הממוצעים שקיבלו בני 12 - 18 הוא כ $50 לשבוע, אם נכפיל זאת ב 10 מיליון בני נוער נגיע לסכום של חצי מיליארד דולר המוצאים על חטיפים, בגדים, בילויים מוסיקה ועוד (בשבוע אחד. התעלמות מפלח שוק זה היא "עיוורון שיווקי" מוחלט .
הפרסום לנערים הוא נושא שלא מוצא דיו, ולכן עבודה זו עוסקת בנושא הייחודי של פרסום ע"י ילדים והשפעתו על בני נוער כאשר מטרת המחקר הנומינלית היא בדיקה של השפעת הפרסום על הילדים. תכלית המחקר היא לבחון האם ילדים משתכנעים מפרסומות, ובאיזו מידה.
עבודות רבות ומחקרים רבים נעשו בנושא פרסומות של ילדים ועל ילדים, אולם עורכות העבודה לא מצאו מחקרים העוסקים בהשפעת פרסומות של ילדים על ילדים (ובני נוער במשמע). אי לכך העבודה הנוכחית תהיה ייחודית.

ילדים ובני הנוער של ימינו חשופים למגוון עצום של מידע, שלא היה זמין עבורם בעבר. הילדים צופים בטלויזיה, גולשים באינטרנט וכדומה ומתמצאים בסובב אותם.
בחלק התיאורטי יסקרו תיאוריות ומחקרים אודות הגבלות חוקיות על שיתוף ילדים בפרסומות והשפעת הפרסומות על ילדים. בחלק האמפירי ינותחו תוצאות של שאלונים שהועברו לילדים, ומהם יבחנו המסקנות.
כלי המחקר הינו שאלון סגור. הניתוח יעשה בעזרת סטטיסטיקה תיאורית והיסקית.

תוכן העניינים:
1. מבוא
1.1 מטרת העבודה
1.2 חשיבות הנושא הנחקר
2. השפעת הפרסומות על העמדה כלפי המוצר
2.1 מקורות ליצירת עמדות
2.2 תפקידים במשפחה בתהליך קבלת החלטות
2.3 הגורמים המשפיעים על רכישת עמדות אצל בני הנוער
2.4 החוקים המסדירים פרסומות לבני נוער
2.5 הזדהות עם דמויות
2.6 השפעת האלימות על ילדים
3. השתתפות קטינים בפרסומת
3.1 פרסום באינטרנט
3.2 השערות המחקר
4. שיטת המחקר
4.1 מערך המחקר
4.2 אוכלוסיית המחקר
4.3 המדגם
4.4 כלי המחקר
4.5 הליך המחקר
4.6 שיטת הניתוח
5. תוצאות
5.1 התפלגות התשובות
5.2 בדיקת ההשערות
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
8. נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

הרבגוניות של דור ה-X (אותו פלח שוק של בני נוער) מחייבת את המפרסמים לשנות את דרכי הפעולה שלהם לאורך השנים, כשם שהנוער משתנה. המפתח להבנת תרבות הנוער מצוי בהבנת השקפת עולמם - דפוסי מחשבה קולקטיביים או אמונות דומות, הגורמים לאנשים לחשוב ולפעול כפי שהם פועלים. יצרן שרוצה להיכנס לתחום כל שהוא, חייב להבין את המסר, להשתמש במילים הנכונות, במוסיקה ובתמונות הנכונות. לא עוד פנייה אל ההורים, לא עוד פנייה ישירה אל הרגש ומסרים מוטעים. התפשטות הטכנולוגיה, במיוחד יכולת הגישה המיידית למידע, (מחשבים ואינטרנט) העניקו לדור ה-X עוצמה שלא הייתה לנוער בתקופות קודמות.

מקורות:

Baker,-Matt; Mccracken,-J.-David, (1991) "Community And School Characteristics And Voter Behavior In Ohio Rural School District Property Tax Elections", 1991.
Barrt T.E., (1993), "Comperative Advertising: What Have We Learned In Two Decades?", Journal Of Advertising Reaserch, 33(2), Pp.19-29. Busch P, Wilson D.T., "An Experimental Analysis Of A Salesmen Expert", J.O. Marketing Research , 1978, 13, Pp. 3-11.
Blair M.H., (2000), "An Empirical Investigation Of Advertising Wearin And Wearout", New York
Briggs R Et All (1997),"Advertising On The Web: Is There Response Before Click-Thrugh", Journal Of Advertising Research, 37, Pp.33-45.
Bronstein,-Carolyn; At All (1993) "Tellin' It Like It Is: Children's Attitudes Toward The Electoral Process And The '92 Campaign", The Annual Meeting Of The Association For Education In Journalism And Mass Communication (76th, Kansas City, Mo, August 11-14)
Desarbo W.E., (1985), "Celebrity- Brannd, Congruence Analysis", Current Issues Research In Advertising, 8(1), Pp.17-52.
Galles, R,.J,(1999), Family, London: Sage Publication.
Jacoby J, Hoyer W.D., "Viewer Miscomprehension Of Televised Communication", Journal Of Marketing, 1982, Vol 46(4), Pp.12-26.
Jacoby J., Speller D.E (1992)., " Brand Choice Behavior As A Function Of Information Load", Journal Of Marketing Research, Vol 11, Pp. 63-69.
Marla Royne Stafford (1996), "Tangibility In Service Advertising: An Investigation Of Verbal Versus Visual Cues", Journal Of Advertising, 25.
Mizerski R.W. Et All (1978), "The Effect Of Advertising Credibility On Consumer Reaction To Advertisment", In C.C. Jaun (Ed), Procceding, Pp.164-168.
Petty R.E., Cacoppo F.,(1983) "Central And Peripheral Cues To Persuation Application To Advertising, In L Percy And A. Woodside (Eds), Advertising And Consumer Psychology, Lexington Ma, London Pp.3-23.
Rogers E M.1991 ) Communication Of Innovationas, London,

תגים:

צרכנות · מותגים · מסר · מידע · אמונות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת הפרסומות על בני נוער", סמינריון אודות "השפעת הפרסומות על בני נוער" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.