היישום אינו מחובר לאינטרנט

סלטי צבר - חדשנות מותג

עבודה מס' 064247

מחיר: 277.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית שיווקית - כיצד מביאים את 'הדבר האמיתי' הבא תחת צבר?

3,340 מילים ,7 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

חברת סלטי צבר הוקמה בשנת 1985. החברה עוסקת בייצור סלטים מוכנים, ובכללם, סלט חומוס, טחינה, חצילים ועוד. ב -1997 רכשה אסם 51% ממניות סלטי צבר, ובאוקטובר 2000 הושלמה הרכישה, באמצעות חברת טבעול - חברה בת של אסם. עם כניסת אסם לסלטי צבר, ניתן האור הירוק למהלך כולל, אשר נגע כמעט לכל תחומי העשייה במפעל.

ממחקרים איכותיים עלה כי אחלה נתפס כמותג צעיר, רענן, עדכני לעומת צבר המסורתי/מיושן. הפיתוי לעדכן את תדמית המותג ולהצעירו היה גדול.
השאלה שעמדה בפני חברת צבר הינה: כיצד מביאים את ה'דבר האמיתי' הבא תחת צבר?
עד כה התרכזה רוב התחרות בסגמנט החומוס המיוחד, בעוד שסגמנט החומוס החלק היה לא מפותח וסטגנטי. מספר הפריטים השונים בסגמנט החומוס המיוחד הגיע לכ-16 ואילו בחומוס החלק לכל חברה היה חומוס חלק אחד בלבד (במגוון גדלי אריזות).
מחקרים שערכו הצביעו כי קיים פוטנציאל לא ממומש בסגמנט החומוס החלק, וכי באמצעות השקה של מוצרים חדשים וסוגים חדשים של חומוס חלק תוכל צבר לנגוס בנתח השוק של אחלה ואף להגדיל ולפתח את הסגמנט כולו.
בסוף חברת צבר החליטה להתמיד בקו האסטרטגי, ולמרות הפיתוי, לחזק את המותג תחת אותו מיצוב ואותה אסטרטגיה. ללכת על חדשנות מוצרית בקטגוריה סטגנטית באמצעות פיתוח סדרת "מלך החומוס" - סדרת חומוס אותנטי.
בזכות סדרת מלך החומוס ושאר המהלכים שביצעה באותה תקופה, חברת סלטי צבר נטלה האחרונה את ההובלה בשוק הסלטים כולו.

תוכן העניינים:
תמצית מנהלים
תוכן העניינים
המצב השיווקי הנוכחי
ניתוח הזדמנויות
הגדרת יעדים
אסטרטגיה שיווקית
תוכנית פעולה
אמצעי בקרה
ביבלוגרפיה

הערת מערכת: מקורות העבודה הם אתרי אינטרנט וספר הקורס.

קטע מהעבודה:

עד כה התרכזה צבר בסגמנט החומוס המיוחד, בעוד שסגמנט החומוס החלק היה לא מפותח וסטגנטי. מספר הפריטים השונים בסגמנט החומוס המיוחד הגיע לכ- 16- ואילו בחומוס החלק היה פריט אחד בלבד (במגוון גדלי אריזות).
ניתוח המוצר טרם ההחלטה לגבי המשך דרכו, מראה כי מדובר במוצר ותיק, הנמצא על פי תפיסת מחזור חיי מוצר בשלב הבגרות המאוחר.

תגים:

אסטרטגיה · דילמה שיווקית · הזדמנויות · חמשת הכוחות · שרשרת הערך

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סלטי צבר - חדשנות מותג", סמינריון אודות "סלטי צבר - חדשנות מותג" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.