היישום אינו מחובר לאינטרנט

היררכית המותג ופיתוח מותג חדש - הייניקן

עבודה מס' 070276

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מיתוג בירה לייט אורגני חדש להייניקן (כמותג על).

3,043 מילים ,2006

תקציר העבודה:

בשוק הישראלי לא קיים כלל מוצר ישראלי של בירה לייט אורגנית, והוא מיובא לארץ בהיקפים קטנים מאוד.
הצרכנים של בירות אורגניות, בדומה לצרכנים של מזון אורגני, מוגדרים כצרכנים אמידים למדי, בעלי השכלה גבוהה וככלל, צרכנים של מוצרים איכותיים. מחירה של בירה אורגנית אכן יותר יקר מבירות רגילות, מה שלא אמור להוות מכשול רציני מדי בפני קהל היעד - מדובר בצרכנים שמוכנים לשלם פרמיה עבור מוצרי מזון אורגניים. עם זאת, הם לא יהיו מוכנים לעשות זאת במחיר של התפשרות על טעמה של הבירה.

תוכן העניינים:
שוק הבירה בישראל
בירה אורגנית
1. המיצוב הנוכחי (מפה תפיסתית)
2. אסטרטגית המיתוג
3. ניתוח מפתח המותג העל (טבלה).

קטע מהעבודה:

המפה התפיסתית מתארת את תהליך השיקולים והבחירה בין המותגים השונים של הצרכן, אשר ביניהם הוא מבצע השוואה על צירי מיצוב קיימים.
במקרה זו נבחן את מיקום מותגי הבירה המובילים בישראל במפה התפיסתית של הצרכן: גולדסטר, קלסברג, מכבי, טובורג, והייניקן. במפה זו אנו לא מתייחס ליצרני הבירה הקטנים כיוון שמדובר במותגים קטנים וזניחים.
בסקר שנערך על ידי האתר The Green Guide, התבקשו גולשים לדרג את הסיבות שבעטיין הם קונים בירה אורגנית. התוצאות היו: 1. טעם 2. בריאות 3. איכות (תהליך בישול 'טהור' יותר). מה שעלה מהסקר היה העובדה כי בין הבירות שטעמן טוב יותר, הצרכנים מעדיפים לבחור בבירות שיוצרו באופן ידידותי לסביבה.

תגים:

Brand · Relationship · Spectrum · סמינר · ניהול · פיתוח · מותגים · משקאות · בירות · קרלסברג · גולדסטאר · בירה · אלכוהול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "היררכית המותג ופיתוח מותג חדש - הייניקן", סמינריון אודות "היררכית המותג ופיתוח מותג חדש - הייניקן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.