היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ופיתוח מותגים - מפתח המותג 'ידיעות אחרונות'

עבודה מס' 070279

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח מפתח מותג לידיעות אחרונות.

3,609 מילים ,2007

תקציר העבודה:

כמותג עיקרי בעבודה ננתח את העיתון היומי הגדול בישראל, "ידיעות אחרונות", נפתח עבורו מפתח מותג וכן נתייחס ונשווה למתחריו הישירים שצוינו לעיל.

תוכן העניינים:
הקדמה- על המדיה בישראל
שאלה 1: מפה תפיסתית
שאלה 2: הבטחת המותג
שאלה 3: מגוון האפשרויות הרלוונטיות בקטגוריה: מדיה כתובה יומית
גלגל המותג על פי מודל בייטס
ניתוח "ידיעות אחרונות" על פי מודל בייטס
שאלה 4: ניתוח עיתון ידיעות אחרונות לפי מודל Dragon
שאלה 5: "הסיבות להאמין"

קטע מהעבודה:

ציר ה-y : אובייקטיבי (מדווח בלבד ללא אג'נדה פוליטית)- סובייקטיבי (עיתון מפרש בעל עמדה פוליטית ברורה וגלויה)
על כוחה של המדיה לקבוע סדר יום ולהשפיע על כלל ההיבטים הפוליטיים, התרבותיים ועוד אין צורך להכביר במילים. העיתונות המודרנית יכולה להעלות לגדולה ולהפיל באותה קלות פוליטיקאים ואנשי ציבור אחרים במידה וינקטו בקו אחיד וברור בעד או נגד סוגיה או אישיות. הדעה הרווחת בישראל היא כי המדיה שייכת לזרם הפוליטי השמאלני, אך עדיין, ניתן לראות הבדלים בין העיתונים השונים באג'נדה הפוליטית-חברתית בהתאם למסורת מאז הקמתם וכן במקרים רבים על פי העומד בראשם, לרוב העורך הראשי.

תגים:

סמינר · ניהול · פיתוח · מותגים · מפתח · מותג · TABS · DRAGON · עיתונות · מיתוג · מותג

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח מותגים - מפתח המותג 'ידיעות אחרונות'", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח מותגים - מפתח המותג 'ידיעות אחרונות'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.