היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין סגנון ניהול לרמת שביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר

עבודה מס' 064124

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כשם שארגון כלכלי ממקם את הלקוח במרכז פעילותו ובראש סדר עדיפויותיו, כך מוסדות הלימוד מתחילים לנהוג.

3,104 מילים ,13 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

המחקר מתמקד בשלוש מכללות (מעלה אדומים, אמונה ומגן) בהן יש בעיה של גיוס סטודנטים וקיימים הבדלים משמעותיים בגידול הנרשמים משנה לשנה.
שאלות המחקר:
האם קיים קשר בין סגנון הניהול הקיים במכללה לבין מספר הנרשמים ללימודים במכללה?
האם סגנון הניהול של המנהל משפיע על רמת שביעות הרצון של הסטודנט?
האם סגנון הניהול של המנהל עשוי להשפיע על הסטודנט בהחלטתו אם להמליץ או לא להמליץ בקרב משפחתו ומכריו על המוסד בו הוא לומד.
כלי המחקר יהיה שאלון מובנה למחצה אשר בנוי משלושה חלקים: שאלות סוציו-דמוגרפיות, שאלות שביעות רצון, ושאלות המתייחסות לסגנונות ניהול.

תוכן עניינים
1. מבוא
1.1 רקע
1.2 הבעיה העסקית
1.3 שאלות המחקר
1.4 מטרותיו היישומיות והתיאורטיות של המחקר
2. סקירת ספרות
3. רציונאל המחקר
4. מודל המחקר
5. הגדרת משתני המחקר
5.1 השערות המחקר
6. שיטת הדגימה
7. מערך המחקר
7.1 אוכלוסיית המחקר
7.2 המדגם
8. כלי המחקר
8.1 שיטת הניתוח ועיבוד הנתונים
8.2 מגבלות המחקר
8.3 נגישות לנושא המחקר
9. לוח זמנים
10. ביבליוגרפיה
השאלון

קטע מהעבודה:

בשנים האחרונות מוצאים עצמם מערכת החינוך בכלל ומוסדות אלו בפרט במציאות חדשה שבה עליהם "להלחם" בזירה תחרותית מול מוסדות אחרים על הרשמת תלמידים.
המעבר ממוסד המקנה ידע למוסד המתפקד כארגון כלכלי, הינו שינוי מערכתי כולל במערכת החינוך: תפיסתי, ארגוני וניהולי.
כשם שארגון כלכלי ממקם את הלקוח במרכז פעילותו ובראש סדר עדיפויותיו, כך מוסדות הלימוד מתחילים לנהוג. וכשם שבארגון כלכלי קיים קשר בין שביעות רצון העובד להצלחת הארגון כך בבית
הספר: מנהל מרוצה סטודנט מרוצה.

מקורות:

2
3
4
5
האם אתה מרוצה מפעילות הפנאי במכללה?
11.
1
2
3
4
5
האם אתה מרוצה מיחסיו של המנהל לבין ציבור הסטודנטים?
12.
חלק ג'- שאלון לצורכי מחקר-סגנון ניהול עבור מנהלים
הוראות: לפניך 20 אמירות המתייחסות לדרך הפעולה שלך בעבודה. תשובותיך צריכות לשקף איך אתה נוהג במקרים אלה ולא מה אתה חושב שנכון או צריך לעשות. למול כל אמירה נמצאים 4 איפיונים. עליך לשקול את מידת התאמתם לך ולסמן את הספרות 8, 4, 2 או-1 לפי מידת ההתאמה. הענק 8 נקודות לאפיון שהכי יהלום אותך, 4 נקודות
כאשר האפיון מתאים לך לפעמים, 2 נקודות כאשר האפיון מתאים מעט מאוד ונקודה אחת כאשר האפיון הכי פחות מתאים לך.
I
E
A
P
להרגיש בטחון במקום עבודתי
להשיג הכרה לעבודתי
להיות הטוב ביותר בשטח לי
לחיות במשרה עם עמדה
מטרתי העיקרית היא:
1
שמקשרות ומערבות בין אנשים
שמאפשרות פעילות עצמאית
יציבות ועקביות
טכניות באופיין ומוגדרות היטב
אני נהנה מהעבודות:
2
פתוחים לרעיונות ולהצעות
בעלי יכולת גבוהה
נאמנים ואחראים
יעילים ומהירים
אני מצפה מאנשים שעובדים עבורי להיות
3
אוירה טובה
גישות חדשות או רעיונות חדשים
את הפתרונות הטובים ביותר
תוצאות מעשיות
בעבודתי אני משתדל להשיג:
4
בפגישה רשמית
בדיון קבוצתי פתוח
בכתיבה
בקשר ישיר אחד על אחד
אני מתקשר הכי טוב
5
פיתוח קריירה של אנשים
מטרות עתידיות
השגת מטרות
בעיות שוטפות
בתכנון שלי אני מדגיש:
6
מסתמך על הרגשה
מחפש גישות יצירתיות
מנתח בזהירות
מסתמך על גישות שהוכיחו את עצמם
בהתמודדות עם בעיה אני :
7
נתונים רלוונטיים שמובנים בקלות
כיסוי כללי של אפשרויות רבות
מידע מדויק ושלם
עובדות מוגמרות ספציפיות למקרה
בעת שימוש במידע אני מעדיף:
8
מחפש פתרון של פשרה
מסתמך על אינטואיציה
משתהה לפני
שמקבל החלטה
מחפש עובדות
כאשר איני בטוח "מה לעשות" אני:
9
קונפליקט עם אחרים
שימוש במספרים ונוסחאות
לא לגמור עבודה
ויכוחים ארוכים
אני משתדל להימנע מ:
10
יצירה וקיום קשרים עם אחרים
ראיית אפשרויות רבות
פתירת בעיות קשות
זיכרון של תאריכים ועובדות
אני טוב במיוחד ב:
11
מסרב להילחץ
מסרב להילחץ
פועל לפי התוכנית וסדר העדיפויות בה
מחליט ופועל במהירות
כאשר נוצר לחץ של זמן אני:
12
מקשיב לשיחה
מתבונן במתרחש סביב
חושב על מה שנאמר
מדבר עם אחרים
במצבים חברתיים אני בד"כ
13
תכונות ואופי של אנשים
פרצופים של אנשים
מקומות בהם נפגשנו
שמות של אנשים
אני זוכר היטב
14
להיות מקובל ע"י הקבוצה
אפשרות להשיג את מטרותיי האישיות
משימות בעלות אתגר
כוח להשפיע על אחרים
העבודה שאני עושה נותנת בידי:
15
מנומסים ונותני אמון
בעלי ראש פתוח
בעלי ביטחון עצמי
בעלי מרץ ותחרותיים
אני מסתדר טוב עם אלו שהם:
16
אני נעשה שכחן
אני הופך מתוסכל
אני מתרכז בבעיה
אני הופך מתוח
כאשר אני לחוץ:
17
תומך ועוזר
בעל דמיון
בעל משמעת עצמית
תוקפני
אחרים חושבים שאני:
18
רגישות לצרכיי אחרים
כוללניות וגמישות
שיטתיות ומופשטות
מציאותיות וישרות
ההחלטות שלי בד"כ
19
להיות דחויי
לציית ולעקוב אחרי החוקים
שינויים תכופים וחוסר יציבות
מציאותיות וישרות
איני אוהב
20
תודה על שיתוף הפעלה.
2
שיטת ניהול
שביעות רצון מנחה
שביעות רצון מרכז מגמה
שביעות רצון מזכירת חוג
סטודנט מרוצה
גיוס סטודנט לשנה הבאה

תגים:

שביעות · רצון · לקוחות · סגנון · ניהול · רמת · שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין סגנון ניהול לרמת שביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר", סמינריון אודות "הקשר בין סגנון ניהול לרמת שביעות רצון לקוחות - הצעת מחקר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.