היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין סגנונות ניהול לבין שביעות רצון העובדים

עבודה מס' 064200

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: השפעת סיגנון הניהול על רמת שביעות הרצון של העובדים במחלקת השירות בסלקום

8,500 מילים ,37 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

מטרת העבודה הנוכחית היא לבדוק את הקשר בין סגנונות ניהול לבין שביעות רצון תוך התמקדות בעובדים במחלקת השירות בסלקום. בחברת סלקום מחלקות השירות מחולקות לפי אזורים. באזור ירושלים יש ותחלופה גבוהה של עובדים והעובדים תמיד מציינים חוסר שביעות רצון לעומת העובדים בתל אביב, העומדים ביעדים וזוכים תמיד בשבחים מפי המנכ"ל. ההנחה היא כי לאור סגנונות ניהול שונים של מנהלי המחלקות יש שוני בשביעות רצון העובדים.
העבודה תבחן את הספרות על סגנונות ניהול עיקריים. המחקר יערך על כמה עשרות עובדים. לנידגמים יחולק שאלון ובו שאלות על המוטיבציה תחת המנהל הנוכחי מול הקודם, וממנו יוסקו מסקנות.

כלי המחקר הוא שאלונים.
שיטת הניתוח סטטיסטיקה תיאורית והיסקית.

תוכן העניינים:
פרק א'-מבוא
פרק ב'-סקירת הספרות
שביעות רצון
סגנונות ניהול
הקשר בין שביעות רצון לסגנונות ניהול
רציונל המחקר
הגדרות משתני המחקר
השערות המחקר
פרק ג'-שיטת המחקר
מערך המחקר
אוכלוסיית המחקר
כלי המחקר
ההליך
מגבלות המחקר
שיטת הניתוח
פרק ד'-תוצאות מחקר
התפלגות המדגם
תוצאות המשתנים
בדיקת השערות המחקר
פרק ה'-דיון
פרק ו'-סיכום העבודה
ביבליוגרפיה
נספחים
שאלונים

קטע מהעבודה:

סגנון ניהול הינו נדבך חשוב בעבודתו של המנהל. כמו כן, שביעות רצון של העובד הינה קריטית לאפקטיביות עבודתו ולתפוקות שהינו מייצר.
בספרות קיימים מגוון תיאוריות בסגנונות ניהול ומודלים רבים להנעת עובדים. נשאלת השאלה האם קיים קשר בין סגנון ניהול למוטיבציית העובד, ואם כן מהו הסגנון האפקטיבי ביותר לייצור הנעת עובדים. התשובה לשאלה זו הנה קריטית מההיבט הכלכלי של ארגונים, שכן מרכיב כח האדם בארגון הינו משאב חשוב ויקר ולכן חשוב להביאו למיצוי מקסימלי כאמצעי ליצירת יתרון תחרותי של הארגון על פני מתחריו.

תגים:

הנעת · עובדים · מוטיבציה · מחלקת · שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין סגנונות ניהול לבין שביעות רצון העובדים ", סמינריון אודות "הקשר בין סגנונות ניהול לבין שביעות רצון העובדים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.