היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקשר בין סטטוס תעסוקתי למוטיבציה ואיכות שירות

עבודה מס' 064084

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצעה למחקר בחברת "מסע ומתן" (חברה דמיונית)

3,985 מילים ,15 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

מבחן הקשר בין האדם לעבודה נבדק בצורות שונות. אין ספק שמעבר לתפקידה, מספקת העבודה לפרט מסגרת חברתית ומענה לצרכים רבים. הגישות השונות לניכור ומעורבות בעבודה מניחות שאין תחליף לעולם העבודה כמקור לסיפוק צרכים ולעיצוב זהות עצמית איתנה.
ממחקרים רבים בעבר, אנו יודעים כי מרכזיות של העבודה בחיי הפרט קשורה למעורבות ולמחוייבות גבוהה כלפי המקצוע ו/או מקום העבודה.
פרט לכך ישנו גם גורם הזמן והסטאטוס התעסוקתי של העובד.
שאלה נוספת הינה שאלת ההנעה משום שאין זה מובן מאליו שאנשים ירצו להשקיע מאמץ בעבודתם.
אין ספק שלארגון יש חלק נכבד בקיומה של הנעה בעבודה לאמצעים חומרים שארגון מעניק כגון שכר והטבות נלוות כמו גם לאמצעים אחרים מוחשים פחות כמו אתגר, עניין והעשרה, גיוון, אחריות והתפתחות בעבודה, יש השפעה חשובה על המוטיבציה בו.
תהליך הארכת יום העבודה התקני וקיצור שבוע העבודה לחמישה ימים הביא לצמיחתם של הסדרי עבודה וסטטוסים תעסוקתיים חדשים אך ארגון העבודה ממשיך לתפקד גם באמצעות עובדים בעלי סטטוס תעסוקתי שונה.
כדי שבארגון כזה איכות השירות תהיה גבוהה ביותר יש צורך לעבוד בשיטות אינטנסיביות יותר בתחום ההפעלה והמוטיבציה שלכל סוגי העובדים וזאת על מנת להגיע לרמה, איכות שירות ושביעות רצון הגבוהים ביותר.
שאלת המחקר שלפנינו תעסוק בקשר בין הסטטוס התעסוקתי של העובד דהיינו עובד קבוע או זמני לבין רמת המוטיבציה שלו בעבודה והקשר ביניהם ובין איכות השירות של העובדים במסגרת החברה.
מטרת המחקר תהיה לבדוק האם אכן קיים קשר בין הסטטוס התעסוקתי על המוטיבציה או על רמת השירות או האם סיפוק בעבודה מספיק כדי שאותו עובד יהיה בעל מוטיבציה גבוהה ללא קשר לסטטוס התעסוקתי שלו.
חברת "מסע ומתן" הינה חברת תיירות המתמחה במתן פתרונות של תיירות חוץ.
החברה נרכשה בידי תאגיד מסויים לפני שנתים ובעקבות הרכישה היה גל של עזיבה.
בנוסף לזאת בעקבות אירועי ה- 11 בספטמבר החברה מנסה לאשש עצמה ע"י שינוי קונספט אירגוני כגון שינוי מתיירות חוץ לתיירות פנים ארצית ונסיון לשווק חבילות נופש באמצעים מקוונים.
אחת הבעיות המרכזיות של החברה הינה חלופה גבוהה של כוח אדם, קושי בגיוס עובדים מקצועים ומיומנים חדשים, מיומניות לא מספקות של העובדים הקיימים וחוסר מוטיבציה של העובדים הוותיקים להכנסת מערכות חדשות, והעדר תודעת שירות של כלל העובדים.
וכל זאת בהנחת ייסוד שבחברה לפחות שישים אחוז מין העובדים הינם עובדים זמנים וזאת בעקבות גל הפרישה שהתרחש.
השאלה הנשאלת הינה באם הסיבה לתודעת שירות נמוכה של העובדים הינה תחושת חוסר ביטחון בארגון ובמקביל איום בשל תחלופת כח האדם הגבוהה וכן ניסיון ההנהלה לשווק חבילות תיירות באמצעות האינטרנט.
איתור הבעיה וניסיון לפתור אותה כמו הרעיון של גיוס עובדים מיומנים חדשים על בסיס קבוע או חוזי עבודה לטווח ארוך והבטחת מקום עבודתם של הוותיקים. במקביל יעשה ניסיון לשווק חבילות נופש לא רק באמצעים מקוונים אלה שילוב של שתי השיטות אשר יעלו את רמת השירות ואיכות השירות הרעועים ולהביא לפתרון שישביע את רצונם של כולם.

תוכן עניינים
מבוא
סקירת ספרות
הקשר בין סטטוס תעסוקתי למוטיבציה ואיכות השירות
השערות המחקר והגדרת משתנים
מתודולוגיה של המחקר
תיאור כלי המחקר
מגבלות המחקר
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

ע"פ ונגר ומנור (2001) ניתן לאפיין עובדים בעלי מוטיבציה גבוהה כעובדים בעלי שביעות רצון גבוהה הן מתפקידם והן מהארגון, מחוייבות ארגונית גבוהה, ביצועים טובים ואפקטיבים יותר וכד.

תגים:

תיירות · הנעה · הנעת · עובדים · שירות · לקוחות · שאלון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין סטטוס תעסוקתי למוטיבציה ואיכות שירות", סמינריון אודות "הקשר בין סטטוס תעסוקתי למוטיבציה ואיכות שירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.