היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע בבנק לאומי והתועלות הצומחות לארגון מהשקעות אלו

עבודה מס' 064072

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור הטמעת מערכות מידע בבנק לאומי כחלק מאסטרטגית הבנק להמשיך להוביל את השוק במתן שירותים בנקאים

4,494 מילים ,12 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

עבודה זו מנתחת את אופן רכישת מערכות מידע בבנק לאומי והתועלות הצומחות לארגון מהשקעות אלו.
יש לציין כי חברי ההנהלה הבכירה של הבנק, יוזמים שינויים מעצם ההחלטה האסטרטגית לגדילה וצמיחה והמחוייבות להיות הבנק המוביל.
בנק לאומי הינו ארגון גדול ובירוקרטי ומשום כך כל שינוי שמתבצע, כולל תכנון מפורט ומבוצע בהדרגה, על-מנת לא ליצור "הלם תרבותי".
השינויים מתבצעים רק לאחר שכל הפונקציות של מערכות המידע בבנק ופונקציית משאבי האנוש ביצעו את כל השינויים הדרושים וההיערכות לשינוי על-מנת להטמיעו בצורה האופטימלית וה"רכה" ביותר.
אין ספק כי בנק לאומי ממשיך לחזק את מעמדו כמוביל בישראל במתן שירותים בנקאיים וממשיך להוביל בטכנולוגיות חדשניות וכפי שאהרוני (1997) גורס : "ככל שהסביבה יותר דינמית דרושה יותר גמישות באסטרטגיה, הארגון הוא יותר אורגני ויש פחות מקום לסטנדרטיזציה".

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
תיאור הארגון
פלח השוק
ניתוח הארגון עפ"י מודל הכוחות של PORTER
ניתוח הארגון עפ"י מודל PEST
ניתוח הארגון עפ"י מודל SWOT
מסחר אלקטרוני
מערכות קיימות ומערכות בפיתוח
מודלים - מבנה הארגון על פי המודל ההיררכי של ANTHONY
השפעת השינויים הטכנולוגיים של הארגון
עלויות מערכות מידע בארגון
דיון וניתוח
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

עפ"י גלוברזון ושם טוב (1992), מקור ההצלחה של שינוי טכנולוגי הוא סוגיית הניהול. ארגונים שמצליחים להטמיע טכנולוגיה חדשה הם ארגונים פתוחים וגמישים. הם גורסים כי יש לקבל משוב מהעובדים לגבי השינוי.
בבנק לאומי לדוגמא, לא התקיים משוב עם העובדים לאחר הכנסת הדואר האלקטרוני וכפי הנראה ההנהלה יוצאת מנקודת הנחה שהמערכת הוטמעה כראוי.
עפ"י גלוברזון (1980), מנהלי הארגון צריכים לבצע בקרה והפקת לקחים תוך כדי התהליך.
לאחר הכנסת המערכת נוספו פונקציות לשיפור תוכנת ה- LOTUS NOTES ונשלחו פרסומים לכל הסניפים והמחלקות אודות השינויים.

מקורות:

אחיטוב נ., נוימן ז., צבירן מ. (1996), "מערכות מידע לניהול", דיונון.
בנבנישתי ר. (1993), "מערכות מידע בשרותי אנוש", הוצאת הספרים ע"ש י.ל. מאגנס, האוניברסיטה העברית, ירושלים.
גלוברזון ש. (1980), "ניהול התפעול והייצור", הוצאת גומא.
וינרמן ת. (1989), "פרקים בתורת המנהל", הוצאת מישר-סביון.
נוימן ז. (1998), "תחרות באמצעות טכנולוגיות מידע, מערכות מידע אסטרטגיות", האוניברסיטה הפתוחה.
פוקס ש. (1998), "הפסיכולוגיה של ההתנגדות לשינוי", אוניברסיטת בר אילן.
פיטר מ. סנג'י. (1997), "הארגון הלומד", הוצאת מטר.
רוזנבלום קלנר י. (1995), "תורת המנהל", התהליך הטיפולי חלק ד', הוצאת אח.
שובל פ. (1998) "תכנון ניתוח ועיצוב מערכות מידע", כרכים א-ב, האוניברסיטה הפתוחה.
O'reilly, B., 1994, "The new deal", Fortune, june 14, pp 28-33
Robson, W. (1997) Strategic Management Information Systems , 2 th Edition, Printan.
Ward J. Griffiths P. (1996), Strategic Planning for Information Systems: Wile.

תגים:

בנק · לאומי · מערכות · מידע · טכנולוגיה · ארגון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע בבנק לאומי והתועלות הצומחות לארגון מהשקעות אלו", סמינריון אודות "מערכות מידע בבנק לאומי והתועלות הצומחות לארגון מהשקעות אלו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.