היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע בארגון - מערך התעסוקה של שירות בתי הסוהר

עבודה מס' 069220

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סוגי מערכות מידע במערך התעסוקה של שירות בתי הסוהר, מאפייני מערכות המידע, צורכי הארגון ממערכות המידע ותרומתה להשגת מטרות הארגון.

4,835 מילים ,4 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

"מערך התעסוקה" ב"שירות בת הסוהר" אחראי על תעסוקת האסירים, הכשרתם המקצועית ותפעול מערך המפעלים היצרניים.
על מנת שהארגון ישפר את תהליכיו העסקיים בארגון, יפיק תועלת מחידושי טכנולוגיה מתקדמים, יזהה סיכונים עתידיים הוא זקוק למערכת מידע, כ"כ שילוב מערכת מידע כתת מערכת בארגון יכולה להוות כלי תחרותי בסביבה הדינאמית התחרותית.
מטרת מערכת המידע היא לספק את המידע הדרוש לארגון. יש לה השלכות ניהוליות, ארגוניות והתנהגותיות והיא אמורה להתאים לסביבה הארגונית.
הדרכים לעשיית עסקים- מתן שירות/מוצר ללקוח במקום ובזמן שהוא רוצה, וניהול איכות המוצר/שרות דורשות מהארגון לשלב מערכת מידע כתת מערכת במערכות הארגון.
מערכות המידע חיוניות הן לדרגים הניהוליים והתפעוליים בארגון והן ליחידות הפונקציונאליות השונות.

בעבודה זו פורטו סוגי מערכות מידע במערך התעסוקה של שירות בתי הסוהר, מאפייני מערכות המידע, צורכי הארגון ממערכות המידע ותרומתה להשגת מטרות הארגון.
בעבודה זו התייחסנו למפעלי ייצור תעשייתיים (מפעלים הנמצאים בבעלות המדינה, אשר מנוהלים ומופעלים על ידי מערך התעסוקה בשב"ס) בתחום העץ הנמצאים בתחומי שב"ס ומנוהלים ע"י שרות בתי הסוהר.

תוכן העניינים:
מבוא
חלק א':
הצגת הארגון (כולל מטרות והסביבה העסקית).
המבנה הארגוני
תהליכים עיקריים בארגון
חלק ב':
פירוט מערכת המידע
מבנה ועלות המערכת
תפקיד המערכת
מאפיינים עיקריים של המערכת
מודול מלאי
מודול רכש
מודול תקציב
תרומת מערכת המידע למטרות הארגון
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

מערכת המידע שעובדת כיום במערך הלוגיסטי בשב"ס הינה מערכת מסוגERP (Enterprise Resource Planning System) המשמשת לעיבוד נתונים מנהלי ומטפלת בכל צרכי עיבוד הנתונים בארגון (למשל: משאבי אנוש, כספים, שיווק, לוגיסטיקה, תפעול וכו'), כמקשה אחת. גישת ה-ERP מאחדת את כלל מערכות המידע של הארגון למערכת אחת באופן המאפשר שימוש במידע משותף באופן אינטגרטיבי ובעל ממשק אחיד.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע בארגון - מערך התעסוקה של שירות בתי הסוהר", סמינריון אודות "מערכות מידע בארגון - מערך התעסוקה של שירות בתי הסוהר" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.