היישום אינו מחובר לאינטרנט

נטויז'ן - לקוחות החברה

עבודה מס' 063675

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: איתור הסיבות לסירובם של הלקוחות הפוטנציאלים להצטרף לחברה ואיתור הגורמים לאי שביעות רצונם של הלקוחות הקיימים.

2,690 מילים ,8 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

תוכן עניינים:
רקע על החברה
יעדי החברה
הגדרת הבעיה
מטרות המחקר
מקורות המידע
השערות המחקר
משתני המחקר
שיטת המחקר
שיטת הדגימה
בניית השאלון
שיטת הקשר
תוצאות המחקר
מסקנות הסקר
ניתוח ממצאים ומסקנות
ביבליוגרפיה

נטוויז'ן הינה חברת האינטרנט הראשונה שהוקמה בישראל. החברה הוקמה במרץ 1994 על ידי החברות נטמנג' בע"מ ואלרון תעשיות אלקטרוניקה בע"מ הנסחרות שתיהן בנסדאק. כיום נמצאת החברה בבעלות אלרון תעשיות אלקטרוניקה בע"מ ודיסקונט השקעות בע"מ. מנכ"ל החברה היא רוית ברניב.
נטוויז'ן היא החברה הגדולה, הותיקה ובעלת הידע והניסיון העשיר ביותר בישראל, לאספקת פתרונות אינטרנט לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי. החברה מספקת למאות אלפי לקוחותיה הפרטיים, מגוון שרותים, מוצרים ופתרונות מבוססי אינטרנט המיועדים להפוך את חיי המשתמשים ליעילים יותר, קלים יותר ונוחים יותר (מתוךאתר החברה).

טכנולוגיה מתקדמת -
"אחד הכוחות הדרמטים ביותר המעצבים את חיי האדם הוא הטכנולוגיה" (קוטלר, הורניק, 2000)
לנטוויז'ן רוחב פס של כ-1 ג'יגה לצומת האינטרנט הישראלית, ורוחב פס של 1.9 ג'יגה ביט ייעודי לשדרת האינטרנט הבינלאומית. לחברה ארכיטקטורת רשת ייחודית בישראל, הבנויה כשני ספקי אינטרנט נפרדים ומאפשרת שרידות מקסימלית באמצעות תקשורת בינלאומית משני אתרים בארץ (תל-אביב וחיפה) לשני אתרים בארצות הברית ושני אתרים באירופה.

בחרנו להתמקד בעבודתינו באגף שירות במחלקת המכירות של נטויז'ן. המחלקה מתחלקת למחלקת הטלמרקטינג ומחלקת שימור לקוחות.
למחלקת הטלמרקטינג שני תפקידים עיקריים:
א. לשכנע במקצועיות ובאמינות לקוחות פוטנציאליים המעונינים לשמוע מידע אודות החבילות והשירות אותן מספקת החברה.
ב. להציע ללקוחות קיימים לשדרג את החבילה הנוכחית שברשותם.

מחלקת שימור לקוחות מתמקדת במניעת עזיבתם של לקוחות אשר מביעים רצו להתנתק מהחברה, וזאת על ידי שימוש באמצעי שכנוע רלוונטיים.

מטרות המחקר:
איתור הסיבות לסירובם של הלקוחות הפוטנציאלים להצטרף לחברת נטויז'ן וכן איתור הגורמים לאי שביעות רצונם של הלקוחות הקיימים.
מקור המידע אשר יסייע בידינו לביצוע המחקר הוא שאלון שביעות רצון של לקוחות קיימים.

ביבליוגרפיה
http://www.netvision.net.il
"שיווק הלכה למעשה" - דוב יזרעאלי, אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לניהול
"ניהול השיווק" - שיטות, עיונים ואסטרטגיות - כרכים : א',ב',ג',ד' - פרופסור יעקב הורניק.
"עקרונות השיווק" - חלק ב' - פרופסור פיליפ קוטלר, פרופסור גארי ארמסטרונג.
עיתון "גלובס".
עיתון " ."THE MARKER
עיתון "הארץ" - מדור כלכלה.
עיתון "ידיעות אחרונות" - מדור כלכלה.
עיתון "מעריב" - מדור כלכלה.

הערת מערכת: אין פירוט של הכתבות מהעיתונים.

מקורות:

"שיווק הלכה למעשה" - דוב יזרעאלי, אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה לניהול "ניהול השיווק" - שיטות, עיונים ואסטרטגיות - כרכים : א',ב',ג',ד' - פרופסור יעקב הורניק.
"עקרונות השיווק" - חלק ב' - פרופסור פיליפ קוטלר, פרופסור גארי ארמסטרונג.

תגים:

אינטרנט · שירות לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נטויז'ן - לקוחות החברה", סמינריון אודות "נטויז'ן - לקוחות החברה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.