היישום אינו מחובר לאינטרנט

מקדש לוקסור

עבודה מס' 063337

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור המקדש והפולחנים בו.

2,803 מילים ,6 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

החברה המצרית העתיקה הייתה מורכבת מאלים רבים, מלך, בני אדם ומוות. הגורמים האלה ומשמעותיהן בתפיסת העולם המצרית באו לידי ביטוי במקדשים המצריים ובפולחן שנערך בהם. מאוד קשה להבין את הדת המצרית העתיקה במובן של דת בימינו. האלים המצריים היו אחראים על כל מה שאירע בחיי היום יום של המצרים.
לוקסור, טבאי הקדומה, בירת האימפריה המצרית החדשה. גדולתה של טבאי גברה מסיבות פוליטיות וגיאוגרפיות במשך השושלת הX- עד שהפכה להיות בירת הפרעונים של הממלכה החדשה אשר תחומיה השתרעו מהפרת ועד נוביה העליונה. בירה עתיקה זו התפלגה לשניים על ידי תעלה. מצפון לתעלה היה הכפר קרנך ודרומה לה הייתה לוקסור. מקדש לוקסור הוא המונומנט המדהים ביותר בעיר זו.

תוכן העניינים:
מבוא
הקדמה
מתי הקימו את מקדש לוקסור
לוקסור: הסטוריה וארכיטקטורה
פולחן בלוקסור
חג האופת
אחנאתון והשפעות הרפורמה שלו על מקדש לוקסור
סיכום
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה זו לא נכתבו מראי מקום ורוב הפריטים הביבליוגרפיים הם אתרי אינטרנט.

תגים:

אג'יפטולוגיה · אלים · מצרים · מקדשים · פולחן

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מקדש לוקסור", סמינריון אודות "מקדש לוקסור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.