היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח מחירים והמחרה

עבודה מס' 063101

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: Cumberland Metal Industries - Case Study

4,775 מילים ,2004

תקציר העבודה:

חברת CMI מעוניינת להחדיר לשוק תיקוע הכלונסאות מוצר חדש: רפידות ספיגה ממתכת. מוצר זה אינו קיים בשוק, והוא בא להחליף מוצרים אחרים הקיימים בו, העשויים מחומרים אחרים, כגון: אסבסט, עץ וכיו"ב. חברת CMI זיהתה שוק פוטנציאלי שעשוי להיות כר נוח לפעולה, אולם עליה להתמודד עם מספר שאלות ובעיות, ולהלן עיקרן:
* המדובר בהחדרת מוצר חדש לגמרי לשוק שככל הנראה אינו מודע לצורך שלו במוצר זה.
* המוצרים הקיימים כיום בשוק זולים מאוד הואיל ועלות ייצורם אפסית (לעומת עלות ייצור גבוהה של רפידת הספיגה).
* קיימים מספר גורמים בשוק שייתכן שלא יהיו מעוניינים לקדם הפצת המוצר החדש, אלא אם יפוצו בדרך כלשהי על ההפסד הכספי שייגרם להם עקב החדרת המוצר החדש.
* החברה אינה מכירה את השוק הפוטנציאלי, צרכניו, צרכיהם וערוצי ההפצה הישירים המובילים אליהם.
* ובעיקר- מכיוון שמדובר בהחדרת מוצר חדש, על CMI לחשוב על דרך תמחור יעילה ונכונה אשר מחד תסייע לה להחדיר את המוצר לשוק במחיר אטרקטיבי לצרכן ומאידך תאפשר לה למכסם את רווחיה ולא "להשאיר כסף על השולחן".
מבדיקת שלוש שיטות תמחור שונות (+ EMV ,Cost ושיטת תמחור אחידה לכל הפלחים במכירה לפי מספר feet דרושים), דומה כי השיטה המומלצת היא שילוב של שתי השיטות האחרונות. כך, תוכל החברה מחד להציע מחירים שונים לכל פלח שוק ולמכסם על ידי כך את רווחיה, ומאידך, לעורר את מודעות הצרכנים ליתרונות רפידת הספיגה על ידי מכירתן בכמויות גדולות על פי מספר feet דרושים (ככל שישתמש הצרכן במספר רב של רפידות ספיגה, כך יוכל להתוודע לחסכון בזמן ובכסף).
לאור שיטת התמחור שנבחרה והבעיות המוזכרות לעיל, תמהיל השיווק של החברה צריך להיות: מדיניות של החדרת מוצר חדש לשוק על כל השלבים הכרוכים בכך; שימוש בשיטת התמחיר שנבחרה בצורה יעילה וחכמה; שימוש ברשת ההפצה הקיימת לאור חוסר ההיכרות של CMI עם שוק הצרכנים הפוטנציאלי; שימוש בשיטות פרסום ושיווק המוכרים והידועים בשוק זה.
במקרה שיתברר לחברה שהליך החדרת המוצר החדש לשוק באמצעות רשת ההפצה הקיימת אינו מצליח להגיע ליעדים שהציבה לעצמה, או בשלב מאוחר יותר, תוכל החברה להשתמש בתוכנית המגרה שלה: שיווק המוצר החדש באמצעות רשת הפצה עצמאית שתקים בעצמה על פי צרכיה. היתרון העיקרי הגלום בתוכנית זו הוא הוזלת מחיר המוצר, שכן אינו צריך לגלם בתוכו את רווחי המפיץ (אם כי צריך לגלם את עלויות הקמת מערך ההפצה). הוזלת המחיר תוכל להגדיל את נפח שוק הצרכנים.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. ניתוח האירוע
2.1. לקוחות
2.2. החברה \ המוצר
2.3. המתחרים
2.4. צינורות ההפצה
3. הבעייה השיווקית
4. דרכי פעולה אפשריות
4.1. תמחור + cost
4.2. תמחור EVC
4.3. תמחור אחיד לכל הסגמנטים ( X דולר עבור כל feet)
5. אלטרנטיבה נבחרת
6. תמהיל השיווק
6.1. מוצר
6.2. מחיר
6.3. מיקום
6.4. פרסום
7. תוכניות מגרה (contingency plans)

תגים:

imc · המחרה · מחיר · מחירים · תמחור

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח מחירים והמחרה", סמינריון אודות "ניתוח מחירים והמחרה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.