היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות המידע של בנק לאומי

עבודה מס' 062999

מחיר: 264.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החטיבה העסקית ותיאור מערכות המידע.

9,053 מילים ,2003

תקציר העבודה:

תוכן העניינים
1. הארגון ופעילותו
1.1 תחומי עיסוקו של הארגון ופעילותו:
1.2 מבנה הארגון (מצורף תרשים ארגוני)
1.3 העובדים בארגון
1.4 החטיבה עיסקית - נושא הפרוייקט
2. מבנה הארגון והמידע
2.1 תהליך קבלת החלטות בארגון
2.2 המודל ההיררכי של אנתוני
2.3 פונקציות הניהול
3. מערכות מידע קיימות או נדרשות וסיווגן
3.1 סוגים של מערכות מידע בלאומי
tps 3.1.1 - מערכת לעיבוד תנועות
mis 3.1.2 - מערכת למידע ניהולי
eis 3.1.3 - מערכת למנהלים בכירים
sds 3.1.4 - מערכת החלטה מובנית
dss 3.1.5 - מערכת תומכת החלטה
3.2 סיכום
4. ארכיטקטורה קיימת או מוצעת למערכות מידע בארגון
4.1 ארכיטקטורה היררכית
4.2 ארכיטקטורת שרת/לקוח
4.3 סיכום
5. ניתוח לאומי עפ"י מודל כוחות השוק ושרשרת הערך של פורטר
5.1 מודל כוחות השוק
5.2 מודל שרשרת הערך
6. מערכות מידע תחרותיות
6.1 הקדמה
6.1.1 הלאומי-פון
6.1.2 גלישה ישירה
6.1.3 לאומי טרייד
6.2 כיצד משפיעות מערכות המידע ומעניקות יתרון התחרותי?
6.2.1 השפעה ברמת הענף.
6.2.2 השפעה ברמת הארגון.
6.2.3 השפעה ברמה האסטרטגית של הארגון.
7. אינטרנט\אינטראנט\אקסטראנט בארגון
7.1 הקדמה
7.2 מה קיים בפועל באתר האינטרנט של לאומי
7.2.1 אתר מידע( (informational
7.2.2 אתר עסקות (transactional) b2c
7.2.3 אתר משולב( (integrated
7.3 אינטראנט - ניהול ידע
7.3.1 הקדמה
7.3.2 הפונקציות הקיימות באתר
נספח א'- לאומי אתר הבית
נספח ב'- לאומי משכנתאות

ב27 - בפברואר 1902, נוסדה בלונדון חברת "אנגלו פלשתינה" (אפ"ק) שלימים הפכה ל"בנק
לאומי". חוזה הבנק ומייסדו היה חוזה המדינה, ד"ר בנימין-זאב הרצל, שהאמין כי
"המתיישבים היהודיים בארץ-ישראל אינם זקוקים לנדבות, אלא לאשראי בנקאי".
מאז 1902 הפך בנק לאומי לארגון פיננסי מרשים הפועל בארץ ובחו"ל בכל תחומי הבנקאות,
המוצרים והשירותים הפיננסים.
החטיבה העיסקית עוסקת במתן שירותים פיננסיים לחברות הגדולות והבינלאומיות במשק
בפעילותן בארץ ובעולם.

ניתן לתאר את שרשרת האספקה בין הספק - בנק לאומי, ללקוח -לקוחות פרטיים, עסקיים
וחברות, כ"חוט שידרה" שלאורכו נמצאים כל הגופים של החברה מההנהלה הבכירה, דרך
הסניפים המפוזרים ברחבי הארץ עד ללקוחות עצמם. הממשק בין חוט שידרה זה להנהלת
הבנק הוא מערכות המידע המאפשרות קשר סימביוטי בין הבנק ללקוחותיו המבסס את מוטיב
המהירות ע"י קיצור תהליכים, חסכון בטפסים, כ"א ובירוקטיה.
הפרק השלישי יתאר סוגים של מערכות מידע בלאומי.

בבנק לאומי ובתוכו החטיבה העיסקית קיימות כיום שתי ארכיטקטורות עיקריות הפועלות
במקביל (מאחר ושתי הארכיטקטורות הן ברמת בנק ולא קיימת ארכיטקטורה ייחודית לחטיבה
העסקית, הן תוצגנה ברמת הבנק).
האחת היא ארכיטקטורה היררכית והשנייה היא שרת\לקוח. בפרק 4 יתוארו ארכיטקטורות
אלה.

פרק 6 דן בשלוש מערכות מידע הנמצאות בשימושם של לקוחות בנק לאומי. מטרתנו היא להציג
את המערכות ולהסביר כיצד מדוע אלו הן מערכות מידע תחרותיות, משמע, כיצד מערכות אלו
תומכות באסטרטגיה התחרותית של הארגון לצורך השגת יתרונות תחרותיים על מתחריו.

תגים:

בנקאות · אינטרנט · בנק · לאומי · מחשבים · מידע · מערכות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות המידע של בנק לאומי", סמינריון אודות "מערכות המידע של בנק לאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.