היישום אינו מחובר לאינטרנט

תוכנית שיווקית לחברת "השמירה טכנולוגיות מיגון"

עבודה מס' 062870

מחיר: 350.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הענף והחברה והמלצות אסטרטגיות.

5,895 מילים ,9 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

עבודה זו באה להציג תוכנית שיווקית לחברת "השמירה טכנולוגיות מיגון".
מתוך ניתוח הענף שבו פועלת החברה שכולל את ניתוח הסביבה הענפית - מודל "pest", מודל חמש הכוחות של "פורטר", האיומים וההזדמנויות של החברות בענף והן מניתוח הסביבה הפנימית של החברה שכלל את נקודות החוזק, החולשות ושרשרת הערך של "פורטר", תוך בחינת האסטרטגיה הקיימת שבה נוקטת החברה מצאנו שעל החברה לשנות את האסטרטגיה בה היא נוקטת על מנת לנצל את ההזדמנויות העומדות בפניה ועל מנת לשמור על מעמדה כחברה מובילה בענף הן מבחינת נתח שוק והן מבחינת תפיסת הלקוחות את איכות מוצריה ושרותיה.
מבחינת אסטרטגיית הצמיחה, לאחר בחינת החלופות הקיימות בחרנו בחלופה של העמקת שוק (על מנת לשמר את נתח השוק הקיים בשיפור תפיסתה ומצובה בעיני הלקוחות) ופיתוח שוק פנייה לשווקים חדשים - כשמטרת אסטרטגיה זו היא הגדלת נתח השוק ושימור היתרון לגודל) וזאת על מנת להשיג את מטרותיה בצורה היעילה והרווחית ביותר.
מבחינה האסטרטגיה התחרותית של החברה, עליה להמשיך לנקוט באסטרטגיה הקיימת שהיא אסטרטגיית מובילת בידול -תכונות. מטרת אסטרטגיה זו היא שמירה על בידול שירות גבוה, אסטרטגיה זו מתבטאת בשמירה ושיפור רמת ואיכות השירותים שהחברה מספקת.
מבחינת אסטרטגית הלוחמה על החברה להמשיך ולנקוט באסטרטגית הגנה באזורים המרכזיים בהם היא פועלת, וזאת ע"י המשכת מתן דגש על איכות מוצריה ושרותיה תוך שיפור מתמיד בהתאם לצורכי לקוחותיה. באזורים החדשים עליה לנקוט באסטרטגית התקפה שאמורה להדגיש את עליונות מוצריה, שירותיה ויתרונותיה התחרותיים על פני מתחריה.
לשם יישום אסטרטגיות אלו ישנו צורך בשינוי ושיפור מספר דרכי פעולה בהן נוקטת החברה כיום:
* יש צורך בשינוי תמהיל התקשורת השיווקית שבו יושם דגש על הפרסום והמכירה האישית.
* יש צורך בשיפור וייעול תהליכי ההפצה של המערכות החל מפניית הלקוח ועד להתקנת המערכת אצלו - ייעול תהליכי הטיפול במערכות והעברתן בין הפונקציות השונות המעורבות בתהליך.
* ישנו צורך בהקפדה על הבקרה וההיזון החוזר.
* ישנו צורך בשיפור בפעולות בקרת האיכות של המערכות.
חשוב לציין שהמסקנות לגבי האסטרטגיה הרצויה הושגו לאור בחינת המצב הקיים והנסיון לחזות את המצב בעתיד אך על החברה לבחון אחת לשנה ברמת המטה את ביצועיה בפועל לעומת התכנון שהציבה לעצמה.

תוכן עניינים:
מבוא
חזון
מודל PEST
מודל "פורטר"
ניתוח פנימי
MIC
מודל SWOT
PLC
BCG
פילוח שוק
מיצוב שוק
שלב האימוץ
אסטרטגיית ה"בידול"
תמהיל השיווק
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

מקורות:

קוטלר ,פ., הורניק,י.,(2000 ) ניהול השיווק- מהדורה חדשה,האוניברסיטה הפתוחה.
קוטלר,פ.(2000 )קוטלר על שיווק ,מטר.
הורניק ,י. (1986 )ניהול השיווק ,האוניברסיטה הפתוחה.
דו"ח דירקטוריון של"השמירה טכנולוגיות מיגון 1971 בע"מ לשנת 2001 .
דו"ח דירקטוריון של "השמירה טכנולוגיות מיגון 1971 בע"מ לרבעון ראשון 2001 .
שיחה עם מנהלת המכירות גב' כוכי צור
Dibb,Simkin,Pride,Ferrell(1997)Marketing 3 European Edition,Houghton Mifflin.

תגים:

אבטחה · ביטחון · פורטר · gcb · sep · מודל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכנית שיווקית לחברת "השמירה טכנולוגיות מיגון"", סמינריון אודות "תוכנית שיווקית לחברת "השמירה טכנולוגיות מיגון"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.