היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח שוק כרטיסי האשראי בישראל בהתמקדות על ישראכרט.

עבודה מס' 062805

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

8,450 מילים ,8 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

אנו נציג ניתוח של שוק כרטיסי האשראי בישראל בהתמקדות על תשלובת ישראכרט.
מטרתנו הייתה לזהות בעיות שיווקיות תוך כדי ניתוח חיצוני ופנימי, ולהציע חלופות לפתרונן.
תשלובת ישראכרט הוקמה בשנת 1975 והיא מאגדת 4 חברות הפועלות בתחום אמצעי התשלום, כענף ייחודי בפעילות החוץ-בנקאית הקמעונאית, במסגרת השירותים והמכשירים המוצעים ללקוחות. חברות התשלובת הן בבעלותו המלאה של בנק הפועלים. תשלובת ישראכרט המובילה את שוק כרטיסי האשראי בישראל עם נתח השוק של כ-40% מכלל כרטיסי האשראי. החברה משווקת את תמהיל המותגים המגוון ביותר בשוק: ישראכרט, מסטרקארד, אמריקן אקספרס וויזה.
בשוק כרטיסי האשראי בישראל פועלות עוד שתי חברות נוספות - כ.א.ל ולאומי קארד.
כחברה המובילה בשוק כרטיסי האשראי בישראל מטרתה של תשלובת ישראכרט היא להרחיב את מאגר האנשים המחזיקים בכרטיסיה ולהביא להגדלת השימוש שלהם בהם ובמקביל לשמור על הלקוחות הקיימים.
הבעיה השיווקית המרכזית של ישראכרט היא חוסר בידול.
החברה אינה מבדלת את עצמה מהמתחרות במותגי האשראי, השירותים ואופי המועדונים.
אין לה יתרון תחרותי מבודל על מנת למשוך לקוחות לחיקה ואף לשמור את לקוחותיה הקיימים.
כמו כן זיהינו שתי בעיות משנה. בעיית משנה ראשונה שזיהינו אצל ישראכרט היא בעיה של מיצוב ותדמית. החברה נתפסת כחברה זקנה, ישנה, מאוד ישראלית, על גבול הישראליות השמרנית של פעם.
בעיה נוספת היא בקו מוצרי האשראי של ישראכרט. לישראכרט אין כמעט מוצרי אשראי להציע ללקוחותיה, זאת ובניגוד לשתי המתחרות שלה שמספקות מגוון של מוצרי אשראי שונים.

החלופות שהצענו לפתרון הבעיה השיווקית המרכזית :
חלופה א': תשלובת ישראכרט תתחיל בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה מוכרת ומובילה בשוק הישראלי בתחום אחר שאינו שייך לכרטיסי אשראי ותשתמש ביתרונות של אותה חברה גם בשוק כרטיסי האשראי.
חלופה ב': פיתוח של מוצרי אשראי חדשים שלא קיימים כיום בחברות המתחרות. כלומר חברת ישראכרט תוציא מספר מוצרי אשראי חדשים ושונים כדוגמת תשלום שכ"ד באמצעות כרטיס אשראי על מנת לבדל את עצמה מהמתחרות.
לאחר ניתוח והשוואת החלופות לבעיה המרכזית שלנו עפ"י מודל פישביין, מצאנו כי החלופה העדיפה לפתרון הבעיה היא שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברה גדולה ומוכרת בישראל הפועלת בתחום חיים אחר. מכאן ייוצר בידול גדול ביחס למתחרות וכן סינרגיה של שיתוף פעולה.

הערות מערכת: בעבודה לא נכתבו מראי מקום.
כל מקורות העבודה הם אתרי אינטרנט.

תוכן עניינים:
מבוא
ניתוח חיצוני:
מגמות ותנודות בסביבה העסקית\שיווקית שבה פועלת הפירמה
זיהוי ואפיון הסביבות השונות
מאפייני הכוחות הפועלים בסביבה
מתחרים
מוצרים תחליפים
כוח מיקוח של לקוחות וספקים
חסמי כניסה ויציאה
אטרקטיביות השוק
גורמי מפתח להצלחה ((KSF
ניתוח פנימי:
מהות, מטרות ויעדים של החברה
אסטרטגיה של הפירמה
SWOT
יתרון תחרותי של הפירמה
אפיון קו מוצרים
אסטרטגיית כיסוי שוק
תמהיל שיווק
בעיה מרכזית
הגדרת חלופות והערכתן
בעיות משנה
ניתוח כמותי של החלופות באמצעות מודל פישביין
המלצות
ביבליוגרפיה

תגים:

אמריקן · אקספרס · אשראי · בנק · בנקים · דיינרס · הפועלים · ויזה · כארד · כרד · כרטיסים · לאומי · מאסטר · מסטר · קארד · קרד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח שוק כרטיסי האשראי בישראל בהתמקדות על ישראכרט.", סמינריון אודות "ניתוח שוק כרטיסי האשראי בישראל בהתמקדות על ישראכרט." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.