היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש במכשירים פיננסים כאמצעי הגנה בשוק המטח בישראל: היבטים תיאורטיים ואמפיריים

עבודה מס' 064317

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: העבודה מתארת את שוק המעו"ף בבורסה לני"ע בת"א ואת הסיבות העיקריות לחוסר השכלול בשוק ההון בישראל.

4,964 מילים ,7 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

למרות שבמבט כללי אפשר לומר כי משוואת ה- PUT CALL PARITY חלה גם בשוק ההון הישראלי, כמו בשווקים אחרים בעולם, ניתן למצוא בבדיקה קצת יותר פרטנית מספר לא מבוטל של סטיות גדולות יחסית מהשוויון הנ"ל, המעידים על חוסר שכלול בשוק ההון בישראל.
חלק מהסיבות להפרשים הנ"ל נבעו מהמצב הספציפי אליו נקלע שוק המעו"ף בתקופה הנדגמת (כמובן בהשפעת גורמים מיקרו-כלכליים ופוליטיים שקרו במשק באותה תקופה), אך ללא כל ספק ישנם גורמים כבדי משקל הנעוצים במבנה הבורסה ובשיטות המסחר הנהוגות בה.
הסיבות העיקריות לחוסר השכלול בשוק ההון בישראל, כפי שעלו בעבודה זו, הן:
מחזורי מסחר נמוכים יחסית (מחסור בשחקנים בשוק המעו"ף), מסחר לא סימולטני הן במניות והן באופציות, בעיות והגבלות במכירה בחסר.
הבורסה מנסה להתמודד עם הבעיות שהוזכרו וכאמור מתוכננת להתחיל לפעול בקרוב שיטת מסחר חדשה אשר תהיה ממוחשבת וסימולטנית ואמורה לפתור את בעיית שיטת המסחר.
בד בבד עם כניסה מסיבית יותר של משקיעים, בעיקר זרים לבורסה בת"א ועם יישום דו"ח ועדת ברודט, יתכן ותיפתר בעיית חוסר השכלול במסחר בעתיד.

תוכן עניינים:
הקדמה-גורמים המשפיעים על השוק
שיטת המחקר
בדיקה אמפירית
סיכום ומסקנות
מקורות

קטע מהעבודה:

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על שוק המניות הוא כמובן הריבית, שבאה בעיקבות שיעור האינפלציה.
רמת האינפלציה היתה בישראל נמוכה יחסית עד לתחילת שנות ה70-' לאחר מלחמת יום כיפור ועקב משבר הדלק, התבצעה התאמת האינפלציה באופן הדרגתי לרמות של 36% לשנה (ב1974-77-) כ- 84% לשנה (1978-1980) ו- 127% לשנה (בשנים 1981-83). בשנות השמונים עלתה שוב האיפלציה ובשנות התישעים חזרה לרמה של ONE DIGIT.
מאמר העוסק בהשפעות אינפלציוניות הוא המאמר של (1987)YOKKO DON. המאמר בודק השפעות מקרו כלכליות, כגון מיסים, השפעת אינפלציה חזויה על שוק המניות.

תגים:

ועדת · ברודט · אופציות · נגזרים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש במכשירים פיננסים כאמצעי הגנה בשוק המטח בישראל: היבטים תיאורטיים ואמפיריים", סמינריון אודות "שימוש במכשירים פיננסים כאמצעי הגנה בשוק המטח בישראל: היבטים תיאורטיים ואמפיריים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.